Ziggo digitale TV probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Grtjn

Gebruiker
Lid geworden
15 apr 2011
Berichten
256
Ik heb net een nieuwe tv gehaald hierin kan een smartcard met een module.
Om deze smartcard te activeren moet ik me aanmelden met onze klantennummer dat heb ik gedaan maar dan staat er dan het klantennummer al in gebruik is.
Om de inlog gegevens optehalen heb ik geprobeerd om ze teversturen naar mail adres maar dan word er gezegt dat het mail adres onbekend is bij ziggo of al in gebruik is!

wat moet ik doen?
 
Hoi,

Zou telefonisch contact zoeken met ziggo en probleem daar voorleggen denk dat die het probleem wel kunnen oplossen dan kan u met ziggo u gegevens doornemen . denk wel dat je geduld moet hebben;)
 
Laatst bewerkt:
Had je hier voor ook al eem mediabox van Ziggo? Zo ja, dan kan dat o.a. het probleempje zijn, het is dus verstandiger om zoals hier boven al geoppert wordt om even contact met Ziggo op te nemen ..

Overigens die smartcards in je TV, dat werkt TOP! .. Heb hem hier van UPC (de CI+ module), en het is erg prettig werken met dat ding :)
 
Als ik die smartcard in de tv doe en zet de tv aan dan krijg ik in het midden van het scherm Ci+Cam na 5 min staat dit er nog steeds
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan