joanne
Terugkerende gebruiker
- Lid geworden
- 31 mrt 2001
- Berichten
- 1.300
Even het volgende: ben sinds jaren ziggo gebruiker voor voor o.a. internet.
Ging jaren goed tot een week of wat geleden mijn gewone kabelverbinding steeds uitviel op onverwachte
momenten. Behoorlijk irritant dus.
Nu hebben alle ziggogebruikers onlangs een mail gekregen met uitleg over het hoe/wat
van de gratis wifi.
Vandaag heb ik even op de website van ziggo mijn persoonlijke pagina even bekeken
en zag dat wifi daar standaard op aan staat.
Wifi hoeft voor mij niet, dus heb ik hem op uit gezet, denkend dat
daardoor mijn verbinding misschien steeds uitviel.
Intussen heb ik contact gehad met een ziggo-medewerker en mijn probleem aan
hem voorgelegd over de storingen maar ook dat ik de wifi inmiddels op uit heb staan.
Ik wil nl alleen de kabelverbinding.
Over wifi had hij een wazig verhaal over misschien teveel mensen in de buurt die tegelijk aan het wifi_en/internetten zijn.
Maar goed wilde dit even kwijt.
Misschien heeft iemand commentaar op de gang van zaken.
Ging jaren goed tot een week of wat geleden mijn gewone kabelverbinding steeds uitviel op onverwachte
momenten. Behoorlijk irritant dus.
Nu hebben alle ziggogebruikers onlangs een mail gekregen met uitleg over het hoe/wat
van de gratis wifi.
Vandaag heb ik even op de website van ziggo mijn persoonlijke pagina even bekeken
en zag dat wifi daar standaard op aan staat.
Wifi hoeft voor mij niet, dus heb ik hem op uit gezet, denkend dat
daardoor mijn verbinding misschien steeds uitviel.
Intussen heb ik contact gehad met een ziggo-medewerker en mijn probleem aan
hem voorgelegd over de storingen maar ook dat ik de wifi inmiddels op uit heb staan.
Ik wil nl alleen de kabelverbinding.
Over wifi had hij een wazig verhaal over misschien teveel mensen in de buurt die tegelijk aan het wifi_en/internetten zijn.
Maar goed wilde dit even kwijt.

Misschien heeft iemand commentaar op de gang van zaken.