Ziggo Internetbeveiliging weer installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

JanFilarski

Gebruiker
Lid geworden
26 apr 2014
Hallo Allemaal,

Ik heb op een grote schijf, waarop voorheen het Operating Systeem Win7 op stond

en tevens ook Ziggo Ineternetbeveiliging

Nu draait Win10 op een ander schijfje waar ik ook weer Ziggo Internetbeveiliging op hebben wil

De gratis versie van Ziggo Internetbeveiliging mag slechts op 1 computer per gezin draaien

Maar..... nu ik het virusprogramma van Ziggo wil installeren, lukt dat niet.

Er zit dus duidelijk een beveiliging op tegen meerdere installaties.

Heeft iemand een idee, om dit te omzeilen, ik maak immers maar gebruik van slechts 1 versie, het OS wordt van

de andere schijf incl. virus bescherming verwijderd.

MVG
Jan Filarski

gewoon bij ziggo deze vraag stellen.
Dan weet je of dit mogelijk is of niet.

Hallo puppie

Heb ik gedaan, ze geven nauwelijks steekhoudende antwoorden.

Volgens mij zijn ze zeker op dit vlak nauwelijks kndig.

De man vroeg me om Ziggo Internetbeveiliging op een ander systeem neer te zetten, kijken of dat wel lukt.

Hetgeen lukte, maar is natuurlijk gen antwoord op m'n vraag.

De vraag is dus nog steeds : Kan Zigoo Internetbeveiliging herplaatst worden op een schijf waarop eerst Win7 heeft gestaan en nu Win10 op staat?

Bijvraag: (ten opzichte van de situatie van vorige week, gebruik ik nu bovendien een andere Harddisk)

Wat moet het volgende week worden, dan krijg ik m'n SSD-schijfje binnen en ga deze zeker gebruiken.

Al met al van Ziggo nu dus geen oplossing

MVG
Jan Filarski

Moet gewoon kunnen.
Wat ik me wel af vraag is waarom je zal betalen voor dit pakket, onnodig en zeker niet zaligmakend.

Hallo Terrarabo

Ik betaal er niet voor. Voor slechts één computer is het gratis.

Het is van F-Secure en werk perfect. Daarom wil ik het graag terughebben,

Heb het register al laten zoeken op "ziggo inetrnetbeveiliging" , misschien moet ik nu nog in het Register

laten zoeken op F-secure, want ergens zal toch wel wat staan, dat ik in Win7 Prof. eerder heb geinstalleerd op deze Harddisk

(Eerder geinstalleerd in Win7 om Win10 te kunnen installeren)

Althans dat vermoed ik. Er blijkt dus bij Ziggo geen schoonmaak tool bekend te wezen.

MVG
Jan Filarski

Hallo Terrarabo

Ik betaal er niet voor. Voor slechts één computer is het gratis.

Het is van F-Secure en werk perfect. Daarom wil ik het graag terughebben,
https://www.ziggo.nl/klantenservice/internet/windows10/#internetbeveiliging

Je kunt dit soort zaken vaak gewoon op je Ziggo paginas vinden..... en daar staat:

Internetbeveiliging

Internetbeveiliging van Ziggo werkt nu niet goed in combinatie met Windows 10. Geen zorgen. Internetbeveiliging

Internetbeveiliging van Ziggo werkt nu niet goed in combinatie met Windows 10. Geen zorgen. We werken aan de oplossing. Tot die tijd is je computer automatisch beschermd door de virusscanner van Windows (Windows Defender). Zodra we de oplossing hebben gevonden, neemt Ziggo Internetbeveiliging de bescherming van je computer weer automatisch over. Vanaf ongeveer eind oktober zullen Internetbeveiliging van Ziggo en Windows 10 goed met elkaar werken.. Tot die tijd is je computer automatisch beschermd door de virusscanner van Windows (Windows Defender). Zodra we de oplossing hebben gevonden, neemt Ziggo Internetbeveiliging de bescherming van je computer weer automatisch over. Vanaf ongeveer eind oktober zullen Internetbeveiliging van Ziggo en Windows 10 goed met elkaar werken.
:o:o:o

Hallo andre@home

Het probleem lijkt dus bekend te zijn.Ik denk dat Windows Defender hiervoor eigenlijk te goed is, om Ziggo langs te laten gaan.

Dan wacht ik maar tot eind Oktober.

Bedankt andre@home

MVG
Jan Filarski

Volgende keer wel even Ziggo's nieuwspagina nazoeken.. das minder werk dan hier een vraag stellen... :o
Ziggo maakt die paginas niet voor niks..... zou handig zijn als hun eigne support er ook meer.. gebruik van maakt..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan