ziggo probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hansscheer

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
24 jun 2001
Berichten
1.223
Ook ik heb sinds een paar dagen een slechte ziggo verbinding , dus de modem en de sweex router gereset , helaas probleem bleef . Gekeken op de teletekst van ziggo en zij melden geen problemen .
Zag de topic van mrmusic over een noodoplossing en wil zijn stappen uitvoeren echter ik kom niet verder dan stap 2 . Ik zie geen static dns en kan dus niets invullen
Bijgevoegd plaatje van mijn routerscherm .
Wat nu ?
Mvg Hans
 

Bijlagen

  • naamloos.jpg
    naamloos.jpg
    55,1 KB · Weergaven: 68
klik eens op dhcp en maak daar eens een plaatje van.
 
Bij mijn wat oudere Sweex router zit het onder General Setup, WAN, DNS. Klik eens op b.v. Primary setup en kijk of je daar iets van WAN of DNS ziet staan. Klikken kan geen kwaad in dit geval :)
 
Ik zie toch echt DHCP staan en geen Primary Setup (of reageerde je op Puppie?)
 
Sorry , ik reageerde op puppie
Hier het beginscherm van mijn router
 

Bijlagen

  • naamloos1.jpg
    naamloos1.jpg
    67,6 KB · Weergaven: 31
bij mijn eminent router zitten die instellingen onder:
Advanced Config -> DNS

ben je alle menu's bijlangs gegaan??
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan