[Ziggo] Secundaire e-mailaccount aanmaken lukt niet!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wiejeben

Gebruiker
Lid geworden
20 dec 2008
Berichten
160
Hallo, ik probeer een 2e email adres aan te maken. (Omdat er nu alleen 1 is van mijn moeder, en ik er ook een wil!)
Alleen het lukt niet, want ik kan er niet mee inloggen op de webmail van Ziggo! Maar, hij staat wel in mijn lijst van secundaire e-mailaccounts.

Ik kan hen verwijdere enz. maar het lukt niet, ik heb het ook al met andere email adressen geprobeer, maar het lukt niet!

Ik probeer een @hahah.nl email aantemaken!
 
je mail adres zal altijd ....@ziggo.nl zijn.
en dat maak je bij je eigen account bij ziggo.
 
Okey... dus, ik moet voor @casema.nl gaan omdat de primaire e-mail adres ook een @casema.nl is ???

Ik ga het even uitproberen.

EDIT: Waarom kan je dan kiezen tussen verschillende email adressen?

Okey, klaar ik heb een @casema.nl e-mail adres aangemaakt. Maar, ik kan daar nog niet mee inloggen op de webmail van Ziggo: https://email.ziggo.nl/
 
Laatst bewerkt:
over een half uur nog eens proberen...heeft even de tijd nodig om overal aangemeld te worden.
 
Na nu ruim een uur zal heb ik geprobeert om inteloggen via de webmail van Ziggo, maar hij werkt nog steeds niet!

(Ik gebruik IE8, maar ik denk niet dat het daar aan licht!)
 
Laatst bewerkt:
en je mail komt wel binnen op dat adres.....
hoe log je in bij ziggo.....
 
https://mijn.ziggo.nl/myziggo-email/do/email/myemail - Log ik in op het primaire e-mail adres.

Als ik ben ingelogt ga ik naar:
https://mijn.ziggo.nl/myziggo-email/do/email/subaccount - Om mijn e-mail account aantemaken.

Ik probeer dan inteloggen via:
https://email.ziggo.nl/ - Want, dat zei de online klantenservice. Want, als die het doet dan doet die het via Outlook ook!

Ik kan ook geen email sturen er naar toe, ik heb het geprobeert met mijn Hotmail adres:
This is an automatically generated Delivery Status Notification. Delivery to the following recipients failed. ...@casema.nl


--Doorgestuurd bericht in de bijlage--
From: ...@hotmail.com
To: ...@casema.nl
Subject: Test
Date: Sun, 30 Aug 2009 14:21:52 +0200
 
Laatst bewerkt:
ja ik bedoel eigenlijk of je wel je volledige mail adres gebruikt om in te loggen
dus ....@casema.nl
 
oke dat doe je dus goed.
als je bij je mail instelling in het ziggo paneel kijkt zie je dan al wel het nieuw aangemaakte mail adres.
 
Bij de pagina:
Log in op Mijn Ziggo

Lukt het met niet om inteloggen, want dat hebben we nog nooit gedaan :O
Ik weet dus niet wat het gebruikersnaam is, maar waarschijnelijk wel het wachtwoord!
Moet ik bij gebruikersnaam de primaire emailadres invullen? Zo ja... Ik kom er niet in.

EDIT: Ik zal even in de papieren gaan kijken naar de gegevens!
 
als je niet bij mijn ziggo kunt inloggen hoe maak je dan een mail adres aan.

inlognaam is volledige 1e mail adres met een ww.
 
Ik heb mijn naam opgevraagt, maar ik krijg gwn de naam zonder @casema.nl
Ik had daarna het wachtwoord gewijzigt van Mijn Ziggo naar het zelfde als die van de primaire e-mailaccount!

Ik kan er nog steeds niet inkomen... WTF

EDIT: Dernet viel wel mijn internet uit, waarschijnelijk is dat voor het versnellen van mijn internet snelheid dat op 1 september geplant is, want mijn internet is nu sneller!

Ziggo heeft 403 errors ... http://www.ziggo.nl/mijnziggo/ Maar, ik w8 wel

----
Laat maar zitten... ik gebruik wel de email van mijn website ;)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan