Ziggo Smartcard Activeren

• Onderwerp starter Onderwerp starter Miny
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Miny

Gebruiker
Lid geworden
23 aug 2008
Ik heb sinds kort digitale televisie van Ziggo aangeschaft. Ik heb hiervoor de smartcard moeten activeren. Deze activatie is volgens Ziggo gelukt. Ook heb ik alles op de juiste manier aangesloten. Toch kan de digitale ontvanger geen zenders vinden als ik op zender zoeken klik. Hoe kan ik dit oplossen?

Dit kan even duren.

Gewoon kaart erin stoppen en de decoder aanlaten staan op een zender
Dit duurde bij mij ook 20minuutjes.

Als je dit al gedaan hebt => even ziggo bellen

Ik heb dit idd al gedaan. Zou het eventueel ook eraan kunnen liggen dat de ontvangst niet erg goed is? De digitale ontvanger geeft een ontvagst van maar 10 %. We hebben de kabel vanuit beneden doorgetrokken naar de kabel van mijn moeder en vervolgens verlengd naar mijn kamer. Misschien dat dit het probleem is?

10% is inderdaad niet veel.
Ik zou voor de zekerheid toch even met ZIggo bellen.

ik weet nu wat het probleem is. Na beneden de televisie en ontvanger direct op de kabel aangesloten te hebben, ben ik er achter gekomen dat alles prima werkt. Helaas is de ontvangst boven niet goed genoeg, waardoor de digitale kanalen in mijn slaapkamer niet ontvangen kunnen worden. Het ligt dus niet aan Ziggo maar aan de ontvangst. Wie heeft er tips om de ontvangst te verbeteren.

We hebben nu een splitter beneden die de televisie in de woonkamer van kabel voorziet, vervolgens gaat een kabel door de muur naar boven, boven hebben we dan nog een tweede splitter die de televisie in mijn moeder haar kamer van kabel voorziet en die via een verlengkabel ook de tv in mijn kamer van kabel zou moeten voorzien. Alleen is de ontvangst dus niet sterk genoeg.

Eenm signaal versterker er tussen zetten zou een optie kunnen zijn.
Zijn vrijwel overal te koop

okay bedankt, dan ga ik binnenkort maar even langs de gamma :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan