ziggo tv op je pc?

Status
Niet open voor verdere reacties.

MegaByter

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 okt 2009
Misschien zit ik hier verkeerd, maar wist even niet zo snel waar ik deze vraag moest plaatsen.

wij hebben sinds gister internet, tv, en telefoon via ziggo... we hebben zon alles in 1 extra pakket.

nou vroeg ik mij af...
volgens google en forums moet het dus mogelijk zijn om op je pc tv te kunnen kijken.. echter loopt elk link wat ik ben tegen gekomen dood...

Heeft iermand misschien een suggestie?

Dat probleem heb ik dus ook, alleen zit ik bij KPN. Volgens mij ligt het gewoon aan de link. Gewoon verder zoeken, ben ik bang. Als het niet lukt, kan je altijd nog een tv tuner pci kaart kopen, die je in een leeg pci slot steekt, en daar een coax kabel op aansluit.

Je kunt inderdaad tv op je pc kijken. Op de Ziggo site hebben ze hier als het goed is nog een viewer voor.
Je kunt echter ook via de applicatie Media Center naar tv kijken (via hetzelfde principe). Op het forum www.degroeneknop.nl kun je hier meer over vinden (ik weet uit mijn hoofd niet meer precies waar op het forum dat te vinden is).

Wat AndreazZz zegt klopt helaas slechts ten dele! Ik heb een Media Center systeem staan, maar daar zitten niet "zomaar" tuners in. Het is zeker wel mogelijk om tuners in een pc te zetten en daar de coax op aan te sluiten. Maar reken op een 150-200 euro per tuner. Bovendien moet je er nog aardig wat aan knutselen. Ook hierover kun je op www.degroeneknop.nl heel veel informatie vinden!

Overigens: als je bij KPN zit kun je geen gebruik maken van de internet tv zaken die Ziggo biedt. Maar dat is redelijk vanzelfsprekend natuurlijk. Dat ligt niet aan de link...dat ligt aan je verbinding.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan