Ziggo, XP werkt niet bij mij

Status
Niet open voor verdere reacties.

luffy

Gebruiker
Lid geworden
14 sep 2007
Berichten
24
Ik heb een probleempje.
Ik heb een pc met XP Home Edition. Nu was mijn pc helemaal ver***** en heb ik het gereboot. Dus nu heb ik weer XP erop geintstalleerd met alle drivers. Maar ik heb nog steeds het probleem met internet. Ik heb een compaq presario en internet van Ziggo. En als ik op de verbinding klik dan verzend en ontvangt hij alleen staat er bij IP-adres ongeldig IP-adres...Weet niet wat ik moet doen. De drivers van de pc opnieuw installeren misschien?

Alvast bedankt
 
Wil je draadloos of met draad verbinding maken?

Staan er nog gele uitroeptekens/vraagtekens in apparaatbeheer??
 
Gewoon met draad verbinding. En er is helemaal geen verbinding. Gewoon een dikke rode kruis erdoorheen. De verbinding is wel ingeschakeld.
 
Nee de gewone motorola modem die je krijgt met kabelinternet
 
Gewoon met draad verbinding. En er is helemaal geen verbinding. Gewoon een dikke rode kruis erdoorheen. De verbinding is wel ingeschakeld.
Als je via configuratiescherm / systeem /hardware/ apparaatbeheer kijkt .......bij je netwerkkaart en je klikt er met de rechtermuistoets op, en vervolgens inschakelen doet, moet het goed komen
 
En werkt dat niet doe dan het volgende:

PC uit
Modem uit
ff wachten
Modem aan, wachten tot deze volledig opgestart is en alle lampjes branden
PC opstarten
 
Ik zal het zo proberen. Ben nu ergens anders, ik zeg zo wel wat geholpen heeft
bedankt voor de snelle respons
 
Ziggo,XP werkt niet bij mij

Ga naar de Ziggo site en download Ziggo thuishelp.
 
Nee de gewone motorola modem die je krijgt met kabelinternet

modem van de stroom en na tien seconden weer op de stroom zo moet ik het altijd doen bij mijn oma anders doet hij het ook niet op mijn laptop zij heeft alleen draad en thuis heb ik draadloos
 
En werkt dat niet doe dan het volgende:

PC uit
Modem uit
ff wachten
Modem aan, wachten tot deze volledig opgestart is en alle lampjes branden
PC opstarten

Dat had ik een paar posts geleden al gezegd, dus beetje zinloos dit
 
Internetprobleem is opgelost. Ik heb de modem tip gebruikt en ik heb opnieuw de PCI Modem driver gedownload. Nu heb ik nog steeds 2 kleine probleempjes. De ene is dat mijn geluid niet werkt en ik heb de K-lite Codecpack gedownload en de Audiodriver. En mijn SD-kaartlezer werkt nu niet meer. Ik zie ze ook niet bij Deze Computer staan. Ik hoop dat jullie me miss kunnen vertellen welke driver ik nodig heb voor deze 2 dingen want bij het internet had ik het ook al fout gedaan. Hier de link. De PC is trouwens een Compaq Presario RS1219NL en hier dus de link: http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/softwareList?os=228&lc=en&dlc=en&cc=us&lang=en&product=436193

Alvast bedankt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan