Zijn aanbiedingen op de Xbox 360 betrouwbaar?

Status
Niet open voor verdere reacties.

yvespsv

Gebruiker
Lid geworden
2 jan 2012
Hallo,

Mijn Gold-abonnement is verlopen, ik wil dus opnieuw Gold kopen. Op mijn Xbox dashboard zie ik een aanbieding van 2 maanden Gold voor maar 2 euro! Dat is natuurlijk weinig geld, maar ook betrouwbaar?
Is het niet dat ik dan aan iets anders ofzo vastzit? Ik had ergens gelezen dat je Gold wel automatisch wordt vernieuwd, maar dat kun je blijkbaar uitzetten. En je kunt volgens mij met je credit card betalen ( wil ik niet) of met Paypal. Ik kies dan denk ik voor Paypal, maar is dit betrouwbaar? Iemand ervaring?
Bedankt!

Groeten,
Yves

Hoi,

Als jij het via dashboard ziet dan is het natuurlijk betrouwbaar!
Want Microsoft zet alleen betrouwbare informatie op dashboard en geen nepheid.

de eerste 2 maanden zijn zo goedkoop daarna betaal je het vollebedrag vaak
het handigst is zon 14 maande kaartje via de pc voor 40 euro te kopen

Jep zoals asusman als zei heb je tegenwoordig hele hoop sites met goedkopen live abbo;) even zoeken en je hebt het

yvespsv, betrouwbaar is het zeker. Kun je ook met Microsoft points betalen? Dit lijkt mij namelijk het handigst voor jou in dat geval.

yvespsv, betrouwbaar is het zeker. Kun je ook met Microsoft points betalen? Dit lijkt mij namelijk het handigst voor jou in dat geval.

je kan geen xbox live met MP kopen de handigste en veiligste manier is of een kaartje in de winkel of via internet(pas op voor scam)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan