Zijn deze onderdelen compatibel met elkaar?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Fetch

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
15 sep 2013
Laatst bewerkt:
In hun compatibily list (van moederbord) staat alleen de FX 8300. Maar ik denk dat dat net zo goed de 8350 kan zijn. Ik heb er niet heel veel verstand van dus wacht voor de zekerheid maar even op een andere reactie.

Van deze weet ik het wel zeker
klikje

Laatst bewerkt:
dat is wel duur werkgeheugen dat kan goedkoper bij azerty

verder heb je voor die processor een goede aftermarket koeler nodig dat ding is een heet hoofd
persoonlijk zou ik het eerder op een goedkopere i5 houden, die kunnen toekomstige games ook met gemak aan, slurpen veel minder stroom en worden veel minder heet
klikerdeklik

Laatst bewerkt:
Bedankt voor de reacties, en ik had niet gedacht om 1 RAM module te kiezen in plaats van 2 :P
Ik ben van plan om dan een ander moederbord te kopen, en misschien kies ik een Intel I5 3570K ipv AMD FX 8350.

dan ga je terug naar ivybridge?
dat kan ook gaat wel een stukje duurder worden dan...

Ik ben weer van plannen veranderd...
Ik neem gewoon de build die ik nu heb, alleen neem ik een ander moederbord, want ik hoorde dat degene die ik had gekozen niet goed werkte met de FX-8350.
Maar het enige probleem is dat ik niet weet welk moederbord ik moet nemen.

Laatst bewerkt door een moderator:
je zult niet alleen een ander moederbord moeten nemen maar ook een goede aftermarket koeler de mee geleverde koeler houd dat ding maar net koel
het moederbord wat daarbij wel goed werkt is bijvoorbeeld een Asrock extreme 3 of 4 editie moederbord

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan