Zijn deze pc's goed om te gamen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

vanoow

Gebruiker
Lid geworden
3 jan 2012
hallo,
ik zit ermee dat ik keuze heb uit wat verschillende computers ik laat hier als volgt een paar zien en wil graag dat jullie mij helpen kiezen.

1. HP Compaq DC5100 MT PC Desktop Computer Dual-Core 2x

Kenmerken

Conditie:
Gebruikt
Processorsnelheid:
2 tot 3 Ghz
Harde schijf:
200 tot 500 GB
Monitor:
Zonder monitor
Werkgeheugen (RAM):
Minder dan 2 GB
Levering:
Ophalen

Beschrijving
Gebruikte HP PC, werkt prima en is lekker snel.

Specificaties:

Intel Core Pentium 4, Dual-Core 2,8 Ghz
320GB Harde Schijf
1GB RAM Intern Geheugen
Interne Geluidskaart HD
Interne Videokaart 32MB
Ingebouwde HD speakers
DVD RW/-R Brander + Speler
DVD en CD Speler
MicroTower
Windows 7 Ultimate, 32-bit Engelse Versie

PC behuizing is aan één kant licht beschadigd.

2. HP DC7100 CMT - Desktop computer
Merk: HP
Processortype: Intel Pentium 4
Processorsnelheid: 3.0 GHz
Harde schijf: 80 GB
Werkgeheugen: 1GB
Mediadrive: DVD-ROM
Videokaart: On-board
Netwerkkaart: Ja (voor bekabeld internet / ADSL)
Besturingssysteem: Windows XP Professional Nederlands
Garantie: 12 maanden

3. mijn derde optie

zal ik gewoon mijn oude pc upgraden maar dan moet ik een nieuwe voeding aanschaffen.
graag zo snel mogelijk reacties.

alvast bedankt allemaal

hmhh gewoon op het internet zoals Runescape.

ik wil Runescape in hoge kwaliteit spelen zonder dat het vast loopt of traag doet.

ik kan eventueel nog de videokaart/processor/voeding/geheugen upgraden

Als ik de specs zo zie denk ik eerlijk gezegt niet dat je bijvoorbeeld cod mwf3 kan spelen als voorbeeld. Dit soort type samenstelling vind ik een pc voor internet en misschien als u dat interersseerd minecraft

maar ik wil runescape spelen minecraft vind ik niets, maar ik denk dat ik mijn pc ga upgraden alleen heb ik nog een vraag daarover want er is iets mis met mijn voeding denk ik want waneer ik hem opstart gaat alles gewoon draaien krijg ik beeld en na 8 seconden gaat hij uit.

kunt u mij mischien helpen?

Wat ik u zou aanbevelen is ten eerste een betere videokaart, afhankelijk wat voor aansluittype u heeft... PCI, PCI Express 16X, AGP etc . Ik denk op zn minst een 128mb videokaart

ik ga eentje van 1gb halen maar kunt u op de vorige vraag reageren want dat is mijn ergste probleem op dit moment :(

Het kan zijndat de voeding te laag of zelfs stuk is. Heeft u hier al lang problemen mee gehad? Wat zijn de specs en de leeftijd van de voeding? Btw is uw hdd een sata (serial ata) of ata (ide) ??

het opvallende is dat ik de voeding op 2 pc's heb getest en bij beide uitviel.

wat is serial ata en ata ide?

Serial ata en ide is het soort verbindingstype van uw mobo naar uw hdd, het is mogelijk dat uw voeding een te lage spanning geeft waardoor de hardware niet kan opstarten. Nogmaals kunt u mij de specs van uw voeding geven??

Die pc die u op oog had kan als ik het zo aankijk geen aero ( transparantie in de taakbalk en vensters) aan en heeft voor ultimate het aanvevolen op zijn minst 2gb random acces memory nodig! Let er vooral op dat u het juiste mss exacte ram geheugen vat er voorheen in uw pc zat overneemt door het nieuwe geheugen afhankelijk welk type met als voorbeeld: single drive random acces memory 2 ddr2

okeeej maar ik ga denk ik mijn oude pc upgrade maar dan zal ik hem eerst moeten maken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan