zijn deze temperaturen normaal?

Status
Niet open voor verdere reacties.

skelle

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
5 nov 2004
ik vraag dit omdat ik me zorgen maak over de temperatuur van me processord:confused: de temperatuur is op sommige moment meer als 100 graden, en een seconde later miskien maar 25 of zelfs nul, intussen geef ik ook de andere temperatuurwaarden van me pc: benieuwd of die normaal zijn:)

srr, bijlage te groot: hard disk 35 graden, aux 41 graden, moederbord 25 graden en cpu 107 graden: mar ik zeg het, die temperatuur van de cpu verspringt voortdurend:confused: ik hoop dat dan alleen de sensor kapot is? maar hoe kan ik dan weten wat de egte temperatuur is?

Lijkt mij meer een sensor probleem want ik vraag me af of ie wel 107 graden kan hebben?

zal echt wel wat mis zijn met de temp sensor.
als je mobo 25.c is kan je cpu haast geen 100.c zijn

mja, wat bedoel je met los, hij zit er wel op vast

Geplaatst door skelle
mja, wat bedoel je met los, hij zit er wel op vast

Is er niet een haak los waardoor hij geen volledig kontakt meer maakt met de Procssor je Koelblok

bios opstarten en dan daar naar de temp kijken.

Het zal allemaal wel meevallen.
De temp kan niet zo snel schommelen. Onmogelijk zelfs. (of je moet er opeens stikstof op spuiten...)

Ik vermoed zelf dat een programma als everest (neem aan dat je die gebruikt hebt en niet het oudere aida ofzo???) je moederbord niet goed ondersteunt, was bij mij ook het geval.

Of de sensor is kapot (dan krijg je ook in de bios rare dingen).

je processor zou heel zeker kapot moeten zijn met deze temperaturen en zou zich vanzelf uitschakenlen:thumb:

mzzl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan