FunZip
Terugkerende gebruiker
- Lid geworden
- 9 jan 2002
- Berichten
- 2.597
Hoi,
ik heb Orange Cable Power via Ziggo en heb regelmatig last van het wegvallen van mijn internetverbinding.
Nu kreeg ik het advies (helpdesk) om mijn router er tussen uit te halen en dan nog eens de stabilieteit te testen van de verbinding.
Modem (Motorola SB5100E) hangt aan hoofdaansluiting en geeft de volgende waardes:
Downstream
Frequency 242000000 Hz Locked
Signal to Noise Ratio 34 dB
Power Level -4 dBmV
Upstream
Channel ID 3
Frequency 44500000 Hz Ranged
Power Level 52 dBmV
Kunnen deze waardes het wegvallen veroorzaken of zijn ze OK?
Thnx.
ik heb Orange Cable Power via Ziggo en heb regelmatig last van het wegvallen van mijn internetverbinding.
Nu kreeg ik het advies (helpdesk) om mijn router er tussen uit te halen en dan nog eens de stabilieteit te testen van de verbinding.
Modem (Motorola SB5100E) hangt aan hoofdaansluiting en geeft de volgende waardes:
Downstream
Frequency 242000000 Hz Locked
Signal to Noise Ratio 34 dB
Power Level -4 dBmV
Upstream
Channel ID 3
Frequency 44500000 Hz Ranged
Power Level 52 dBmV
Kunnen deze waardes het wegvallen veroorzaken of zijn ze OK?
Thnx.