zijn dit virussen en zo ja, wat nu

Status
Niet open voor verdere reacties.

lenus

Gebruiker
Lid geworden
10 dec 2006
In de consumenten gids staat een link naar computer-support (voluit: http://www.computer-support.nl/Computerhulp/taken.htm) waarop je de processen in je taakbeheer kunt opzoeken. Om te kijken of er virussen actief zijn. Volgens deze site zijn er in mijn computer drie virussen actief, te weten: csrss.exe, Isass.exe en Spoolsv.exe.
Zijn dit inderdaad virussen en zo ja, hoe kom ik er weer vanaf.
Ik ben op deze site gaan kijken omdat mijn computer erg traag is de laatste tijd en omdat op 1 account de internetverbinding regelmatig verbroken wordt.
Ik heb windows XP (engelstalig) en Clamwin antivirusprgramma. Verder nog Adaware en spybot.

Ik hoop dat iemand kan helpen.

groeten van Heleen

Hoi !

Tja, weer typisch de Consumentenbond: de klok horen luiden.....maar verder ?

Het zijn gewoon normale onderdelen van Windows, dus maak je niet dik.

Suggestie van @A.J kun je proberen als je meer zekerheid wilt.

Greetz,

Harry.

Ja joh..daar moeten ze zich niet mee bemoeien. Laten ze maar lekker toetjes van Mona testen want dit gaat helemaal nergens over!

Bedankt, ik heb mijn computer gescand met de opgegeven scansite en er drie "dingetjes" uitgehaald. Dat waren niet de drie "dingetjes" die computer-support suggereerde.
Geen idee hoe die site er bij komt dat het virussen waren.

Groeten Heleen

Lekker laten kletsen en bij vragen gewoon ons even raadplegen.;)
Enne, meteen even de vraag op opgelost zetten?

Bij die csrss.exe had ik inderdaad niet goed gelezen, de andere twee staan er toch echt in. Ik heb namelijk in mijn vraag getypt Spoolsv.exe. Jij hebt daar spoolsv.exe gelezen........

;)Heleen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan