Zijn er snellere manieren dan hotmail om te gebruiken ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

karine

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 feb 2001
Ik ontvang al mijn e-mail in mijn hotmail-account.
Er zitten vaak e-mails tussen van 3mb en meer maar het duurt lang om deze te openen.(snelheid is dan +- 50kb/s)

Weet iemand een manier om dit sneller te laten verlopen ?

Het kan zijn dat de pagina van Hotmail gewoon traag is door drukte of werking van de site. Daar kun je niets aan doen. Deze moet tenslotte als jij een mailtje opent eerst de 3 mb van een mail naar je pc downloaden voor hij iets kan doen. Dit gebeurt op de achtergrond maar duurt toch even. Voor elk mailtje moet hij dit doen.

Het kan zijn dat internetabbo niet sneller is. Ook dan kun je niets anders doen dan of wachten of een sneller abbo nemen.

Je kunt ook je hotmail gaan uitlezen met een programma als Outlook. Je download dan eerst je mailtje en pas als dat gedaan is openen je ze. Dan gaat het wel sneller alleen zul je moeten wachten totdat het binnen is. Meer info over het zo in te stellen

http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=324081

Of een gratis gmail account aanmaken

Mijn snelheid hier op het werk :
Download : 7625 kb/s
Upload : 1038 kb/s

Bedoeling is dit vooral op het werk te gebruiken, thuis gebruik ik outlook en daar vliegt de mail binnen.

Dan kun je verder weinig doen of zoals ik aangaf via Outlook.

Je kunt dan de optie aanzetten zodat er een kopie achter blijft op de server van je provider. Pas als je thuis je mail ophaalt zal hij ze definitief ophalen en op je werk dus alleen een kopie ervan.

Hoe:
Ga naar de account instellingen in Outlook
Dubbelklik op een account
Klik op de knop Meer Instellingen
Klik op Tab: Geavanceerd
Zet een vinkje aan bij Een kopie van berichten op server achterlaten.

Anders eens een andere proberen zoals al is aangeven gmail.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan