Zijn mijn pc specs goed genoeg om te gamen??

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rotterdam0

Gebruiker
Lid geworden
4 feb 2012
Berichten
20
Goedendag allemaal,

Ik ben een gamer en ik moet waarschijnlijk een onderdeel vervangen als ik in de toekomst nog goed wil gamen. Ik wil de nieuwste games en de komende +2015 games kunnen spelen op max kwaliteit/settings (hoogste settings dus).

Ik maak gebruik van:

Ram: 8Gb
Processor: I7 - 3,4ghz
Moederbord: MS-7673
Videokaart: Nvidia GeForce GTX 560

Iemand vertelde me dat als ik me videokaart vervang dat ik meer dan goed zit. Ik dacht eraan om de GTX 780 te kopen of de komende nieuwe GTX 880. Wat denken jullie hiervan?
Zijn de andere onderdelen nog goed of te doen met de future games? Ik bezit niet veel kennis over dit soort dingen helaas.

Dank u
 
Het is een zeer goede pc die je nu gebruikt, kan alleen niet vertellen hoe games in 2015 zullen zijn. Maar games van tot nu toe zou je moeten kunnen spelen zonder al te veel problemen, misschien niet allemaal op maximale kwaliteit, maar High moet wel te doen zijn ;)
 
de gtx 880 wordt overgeslagen voor de desktop en nvidia gaat gelijk naar de 900 serie
een upgrade van je videokaart zal inderdaad helpen kan je ook wat specifieker zijn met model van de processor, want met alleen i7 weet ik niet genoeg en hoeveel ram heb je en welk type
 
de 880 is alleen voor laptops dus? Ik kan niks over 900 series vinden op de internet. Wanneer komen die uit?

Hoe kan ik meer info achterhalen over me processor en ram? Ik heb aida32 geprobeerd maar daar staat het gewoon onbekend.
Kan dat zonder de kassa te openen? Dank u.
 
Ga naar start en typ dxdiag in als het goed is moet daar de (meeste) pc eigenschappen staan
En over de gtx 900 serie mischien dat deze pagina het duidelijker maakt ---->link
Maar de gtx 980 zal wel zo'n 600,- gaan kosten
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan