Zijn voedingen Universeel?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bartdevroey

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
4 jun 2009
Beste,

Gisteren faalde mijn voeding het, er kwam tamelijk een rook wolkje uit mijn fan achteraan mijn voeding, en heb ik dus op dit moment alle kabels los gerukt van mijn computer.

Nu is mijn voeding een beetje defect, hij werkt nog maar geeft volgens mij ergens slechte contacten. en zet hem dus niet op omdat jullie ook verstaan dat dit niet verstandig zou zijn.

Zelf steekt er een "Antec" model SP-450P with PFC" in mijn computer (450 Watt Output), nu was mijn vraag naar wat ik moet kijken om een nieuwe voeding aan te schaffen, en of er universele mogelijkheden waren. Is het nodig om het zelfde merk te gebruiken?

Ik had een gekeken op de website van "PC Warehouse" onder de volgende pagina:
http://www.pcwarehouse.be/index.php?page=hardware&action=supersearch&Category=PSU

Hier zag ik BV: Xilence PSU 450W 120mm Fan
Staan, kan ik deze nemen of raden jullie mij een andere aan? Indien niet, welke en waarom...

Alvast bedankt
Kind Regards,
Bart Devroey:thumb:

Welkom op Helpmij.:)

ATX voedingen zijn qua formaat vrijwel gelijk. Je moet wel naar het merk voeding kijken, want wat nu aangeeft is neit echt een best merk.

Bedankt

Welkom op Helpmij.:)

ATX voedingen zijn qua formaat vrijwel gelijk. Je moet wel naar het merk voeding kijken, want wat nu aangeeft is neit echt een best merk.

Zo dat is en hele troost,
tevens vandaar dat deze waarschijnlijk niet zo duur is...
Ik zal het even doorlezen want qualiteid heeft misschien toch een iets langere levensduur.

bedankt voor jullie snelle reacties
Bart Devroey

Laatst bewerkt door een moderator:
Het is zeker de moeite om even de link van Frank door te nemen.:)

Lees het maar even door ja....

Idd is het verstandig om een goede(A-Merk)voeding te zetten.
Wellicht zou je de spec's van je systeem kunnen plaatsen hier zodat we kunnen kijken wat voor een voeding voor u/jou zal voldoen...

Moet je er even als voetnoot bijzetten dat zelfs de beste voeding ter wereld zal overlijden als deze niet regelmatig schoongemaakt wordt.
Voedingen zijn altijd een stiefkindje.

Opzich wel, maar voedingen hoeven minder vaak schoongemaakt te worden, dan de rest van je systeem.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan