Zin in muziek. Kijk snel

Status
Niet open voor verdere reacties.

dragos

Gebruiker
Lid geworden
8 feb 2007
Hallo voor de muziek liefhebbers en spelers van het habbo hotel heb ik goed nieuws.
Ik heb een online habbo radio gemaakt voor habbo hotel spelers en iedereen die het internet bezoekt. Ik hoop dat jullie komen luisteren, en er zijn nog plaatsen over om deejay,news reporter, jingle maker, etc te worden. Neem dan contact op met diamond@radiopowerfm.eu.tt of gewoon via de contact pagina. Ik hoop dat jullie het een leuke website en radio zullen vinden. Als je kinderen kent die habbo spelen. Dan is dit een goede en gezellige website voor hun. Wij proberen ons best te doen om zo leuk en gezelig mogelijke website te maken. Er word meestal Top40 muziek gedraaid.

Kijk en oordeel zelf. (en stem ook bij de poll wat je van de nieuwe weblayout vind):thumb:

www.radiopowerfm.eu.tt

Laatst bewerkt:
Niet een site die ik gauw weer bezoek.

Op de uiteindelijke pagina komt ik 5(!) scrollbalken tegen
2 bij de content (Horizontaal + verticaal)
2 bij de "Statistics" (Ook horizontaal en verticaal)
en de gehele pagina heeft ook nog eens een scrollbalk.

die scrollbars zijn wel nodig hoor hoe moeten ze anders de tekst eronder gaan lezen;)

Dat ze noodzakelijk zijn weet ik ook wel anders stonden ze er niet.

Maar als webmaster heb je de mogelijkheid om die dingen weg te werken door pagina's groter of kleiner te maken of andere methodes te gebruiken ;)

Na twee minuten wachten op de startpagina heb ik het opgegeven :shocked:

Je hebt onderaan wel op "Ik ga akkoord" geklikt? (Ik moest ook even zoeken ;))

blijkbaar is het een beetje ingewikkeld kunnen jullie me wat tips maken zodat het wat makelijker wordt voor de bezoekers

Gewoon een link naar de juiste pagina maken van de vlaggen. Ik dacht (ben denk ik niet de enige) dat ik daar moest kiezen en dan door werd gestuurd. Het enige wat er gebeurd is de disclaimer veranderd.

Gewoon een link naar de juiste pagina maken van de vlaggen. Ik dacht (ben denk ik niet de enige) dat ik daar moest kiezen en dan door werd gestuurd. Het enige wat er gebeurd is de disclaimer veranderd.

huh dat snap ik even niet je klikt op de nl vlag of de en vlag en in het middenschermpje komt die disclaimer als je die gelezen hebt kan je onderaan klikken op ik ga akoord.

Je hebt onderaan wel op "Ik ga akkoord" geklikt? (Ik moest ook even zoeken ;))

Ik krijg alleen een blanco pagina die aan het laden is zowel in IE, Firefox als Opera.
Mijn ergenisgrens ligt op 10 seconden, ik hield het dus al heel lang vol.

Vaag in Safari werkt hij wel.

En mijn online beveiliging van Spybot Search and Destroy slaat alarm. Media fastclick gebeuren....

wel grappig maar...

* site is sloom soms wel 20 sec wachten.
* de geluidskwaliteit is niet zo goed.

en misschien iets harder praten :P

Bij de "Voorwaarden" staat o.a. "De naam Power FM mag op geen enkele manier in andere Nederlandstalige websites gebruikt worden. Gebeurt dit wel, dan zullen wij serieuze stappen ondernemen om dit tegen te gaan."

Je bent op de hoogte dat er meerdere Power FM's bestaan (op internet)?

Enne, niet om lu**ig te doen, maar denk je er wel om dat Buma/Sena dit niet grappig zal vinden.

Na ruim 40 seconden wachten (firefox) scherm weer dichtgeklikt.

Als de website lang duurd met laden moet je even 2 keer op enter drukken dan komt ie als het goed is wel dat heb ik ook soms

En wat voor "ongewenste tool" activeer je dan?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan