.zip bestand uitpakken

Status
Niet open voor verdere reacties.

ChristianL

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
5 feb 2012
Ik heb net een .zip bestand van 1 GB gedownload. Nu wil ik dat uitpakken met windows verkenner, maar dan zegt 'ie dat de map leeg is. Als ik 'm met Winrar open krijg ik ook meteen een foutmelding, maar ik zie in de map wel een (.mov)bestand staan, waarvan wordt aangegeven dat 'ie 0 bytes is. Het gezipte bestand zelf geeft wel nog steeds gewoon aan dat het 1 GB is.

Waarschijnlijk is dit een bestand waar iets mee mis is, mogelijk zelfs een virus. Komt het bestand uit een betrouwbare bron?

Het is zeker betrouwbaar, het is namelijk officieel materiaal van een band. Ik probeerde trouwens net de versie te herstellen met winrar, en toen kwamen er allemaal verschillende titels van .mov bestanden, maar daarna kreeg ik alsnog een foutmelding, dus ik kon er verder niets mee.

Heb je het ZIP bestand al eens opnieuw gedownload want deze zal gewoon beschadigd zijn.

Er kan inderdaad iets mis zijn met het bestand, maar het kan ook een bestand zijn dat gemaakt is met WinZIP. WinZip heeft in de loop der jaren nieuwe compressietechnieken toegevoegd aan het programma. Mogelijk heb je een versie van WinRAR die er niet mee om kan gaan. Probeer het eens met WinZip uit te pakken. Het is shareware.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan