Zip bestanden branden en installeren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Configuratiescherm -> Systeem -> Hardware -> Apparaatbeheer

Hoi,

Ik zie al dat ik de verkeerde driver geinstallerd heb n.m. een Broadcom 4.170.25.12 Foxconn.

Ik vindt echter die NetLink nergens!

Dan is het probleem opgelost,denk ik!

Gr.reneke

Geen internet verbinding.

Ik heb in apparatenbeheer 1 vraagteken bij Broadcom netLink BCM5906M Fast Rthernet PCI Express staan,due de verkeerde driver neem ik aan.
De Broadcom BCM4312 802.11g werkt goed!( draadloos Maar ik heb 802.11b/g in de PC,wat is het verschil eigenlijk?

Tevens werkt de draadloze verbinding niet ondanks dat ik mijn netwerknaam van de router kan zien.met nog andere bewoners in de buurt.

Ik zit ongeveer 3 meter van de router vandaan,hoe kan ik nou dit oplossen?

Graag stap voor stap info!

Gr.reneke

Het verschil tussen b en g is de snelheid. b is tot 11 Mbbs en g tot 54 Mbbs. b/g kan dus allebei aan. Om verbinding te kunnen maken heb je waarschijnlijk nog een code nodig die op je router is ingesteld (wep of wpa).

Hoi,

Ik heb de sleutel ook ingevoerd en nog géén verbinding.hij zoekt wél!

Op de desktop boven is wél draadloze verbinding!

Ik heb wél een vraagteken bij apparatenbeheer gezien bij lan verbinding.

Hoe nu verder?

Gr.reneke

Uit je vorige post maak ik op dat de lan verbinding waar nu een vraagteken bij staat, de draadgebonden verbinding is. Je draadloze kaart werkt wel, anders had je het netwerk niet gezien. Je weet zeker dat je de juiste sleutel invoert? Krijg je ook een melding als het verbinden niet lukt?

Ja ik krijg wél een melding!

kabel werkt perfec!!!

Wanneer ik de sleutel wil invoeren staat er al een andere sleutel,ik denk dat ik beter de router opnieuw ga installeren met een andere sleutel,misschien helpt een schoene installatie wél,of niet?

Info is welkom.

Gr.reneke

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan