zip file uitpakken

• Onderwerp starter Onderwerp starter cin1
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

cin1

Gebruiker
Lid geworden
5 jul 2007
Beste allemaal,

Ik heb wat heel raars als ik een zipp file wil openen, dan gaat mijn scherm heel snel flikkeren en kan ik er helemaal niets meer mee. Ik moet dan via 'de reset-knop' de pc herstarten. Dit gebeurt bij iedere zipp file die ik wil openen. Weet iemand wat dat kan zijn? En natuurlijk hoe te verhelpen?

Alvast heel erg bedankt!

En hoe zou ik dat dat kunnen verhelpen? Mijn virusscanner geeft niets aan.
Moet ik dan dat programma verwijderen en opnieuw installeren? Ik weet eigenlijk niet met welk programma de pc de zipp-files opent, hoe kom ik daar achter?

Je kunt zip files openen met WinZip, maar ook XP heeft een tool aan boord. Rechtsklik op de zip en kies uitpakken

Het lijkt me dat er iets mis is met je programma waarmee je uitpakt idd.. Als je met rechtermuisknop op je zip bestand klikt en dan eigenschappen klikt dan kun je zien met welk programma windows dit bestand altijd opent, dat is je programma.

Ik gebruik zelf altijd voor bijna alles Total Commander, dit kan veel bestandstypen uitpakken, voor overige bestandstypen gebruik ik WinRar Archiver. Nog nooit problemen mee gehad verder, geen van beide.

Ik zal iig je software waarmee je bestanden uitpakt verwijderen en WinRar erop zetten, of Total Commander.

Gr Hunterlol

Dankjewel, heb het gezien, heb ook winrar, daar open ik ze nu mee, als eerste optie staat er een ander progje, DOpusRT, nu wil ik deze wel weghalen, maar deze staat niet in mijn softwarelijst.
Maar goed, het werkt zo ook.

Loste al mijn pc problemen zich maar zo makkelijk op! (zie andere posts op dit forum :confused:).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan