zipfiles branden

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het ligt eraan met welke programma?
Een datacd maken en dan die bestanden selecteren en toevoegen en branden maar!
 
die nero versie heb ik niet.
kan je bij eigenschappen niet aanduiden of aanvinken welke bestanden of extensies je mag branden?
 
die nero versie heb ik niet.
kan je bij eigenschappen niet aanduiden of aanvinken welke bestanden of extensies je mag branden?

zipfiles staat er niet tussen, maar wel "alle bestanden", maar dan ziet ie geen zip !
 
Ik bedoel bij nero.
Is daar geen mogelijkheid om aan te geven welke soort bestanden je kan branden?

Naar het schijnt heeft mijn dochter daar ook problemen mee en zou dat dus niet gaan wat me eigenlijk echt vreemd lijkt.

Zij kopieert die gewoon van de hd naar de cdrom zegt ze als het een dataschijf is tenminste.

Ik ga dit alles eens opzoeken want ik vind het raar.
 
Laatst bewerkt:
Probeer een met nero express daar kan je gewoon aangeven dat je een data cd wilt maken en zip files mogen geen probleem zijn.
 
Probeer een met nero express daar kan je gewoon aangeven dat je een data cd wilt maken en zip files mogen geen probleem zijn.

werkt niet ... maar ondertussen isset gelukt.
ik sleep gewoon de zip naar de cd, rechts naast het klokje komt een icoontje, daar op klikken en kiezen voor "nu branden".
Via nero of en ander proggie vind ik het niet.
 
Ik heb ook constant problemen met nero na lang zoeken en proberen lukt het meestal wel.
Denk dat ik versie 5.5 er maar weer gaat opzetten. :rolleyes:
 
Ik heb het boekje doorgenomen van Nero 6 en er staat niets in van dat het niet gaat.
Ik heb een zipfiles gebrand met nero express 6 op een cdrw en dat ging.
Dus zou ik zeggen neem nero express 6.
 
Ik ben al terug gegaan van 7 naar 6.6, ook bij 6.6 zie ik door de bomen het bos niet meer.
7 maakte zelfs een eigen partitie aan met daarop de installatiebestanden :shocked: ook kreeg ik een virtuele dvd-speler kado en ga zo maar door.

Het is nu al zo ver dat je speciale progjes moet gebruiken om nero te verwijderen.

Vandaar denk ik aan 5.5, kon ik alles mee zonder boekjes en uitleg. :)
 
tja, zo gaat het met de meeste proggies ... altijd maar meer mogelijkheden ...

mijn prob is opgelost, zo zet ik de topic dan ook.
thx iig voor de tips !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan