ricardow89
Gebruiker
- Lid geworden
- 24 mrt 2008
beste allemaal ik was gister avond aan surfen op internet.
ik was aan het zoeken naar een keycode voor footballmanager 2009
er was toen een bestandje wat ik kon downloaden en heb gedaan :S
wat ik dus beter niet had kunne doen. 10 min naa het bestandje te hebbe gedownload bleef heel me computer hangen. die ik toen opnieuw heb moete opstarte. het vreemde was alleen dat het opstarte nu zeker 10 min duurt :S terwijl het normaal binne 2 minuutjes helemaal klaar is.
ik wou malwarebytes opstarte voor een scan maa hij start niet meer op
ik heb een vraagje weet miss 1 van jullie hoe ik dit probleem kan verhelpen. ik zelf heb er nu niet zoveel verstand van dus mochte jullie iets wete zoude jullie het dan duidelijk wille uitlegge alvast bedankt
het afsluite duurt nu zeker ook 10 min
ik weet niet of ik nu voldoende info heb gegeven hoop het wel iedergeval bedankt voor reacties
grtz ricardo
ik was aan het zoeken naar een keycode voor footballmanager 2009
er was toen een bestandje wat ik kon downloaden en heb gedaan :S
wat ik dus beter niet had kunne doen. 10 min naa het bestandje te hebbe gedownload bleef heel me computer hangen. die ik toen opnieuw heb moete opstarte. het vreemde was alleen dat het opstarte nu zeker 10 min duurt :S terwijl het normaal binne 2 minuutjes helemaal klaar is.
ik wou malwarebytes opstarte voor een scan maa hij start niet meer op

ik heb een vraagje weet miss 1 van jullie hoe ik dit probleem kan verhelpen. ik zelf heb er nu niet zoveel verstand van dus mochte jullie iets wete zoude jullie het dan duidelijk wille uitlegge alvast bedankt

het afsluite duurt nu zeker ook 10 min
ik weet niet of ik nu voldoende info heb gegeven hoop het wel iedergeval bedankt voor reacties
grtz ricardo