zit ik hier goed?

Status
Niet open voor verdere reacties.

lena41

Gebruiker
Lid geworden
30 okt 2004
hallo allemaal.
vandaag te horen gekregen dat mijn notebook niet meer te reparen is,ik kwam er dus niet meer in.
mijn vraag is,,kan ik via bv de laptop van mijn dochter in mijn eigen outlook komen,want daar staan al mijn adressen in,,of ben ik gewoon alles kwijt?
groetjes lena

Wij weten natuurlijk niet wat er stuk is aan jouw laptop maar als de harddisk nog goed is dan zou je die met een beetje kunst en vliegwerk in een normale pc kunnen hangen en daar je gegevens vanaf halen.
Om deze schijf nu in jouw dochter haar laptop te hangen ....gaat mij een beetje te ver.

hoi puppie.
bedankt voor je reactie.
toevallig kreeg ik van iemand de zelfde tip.
maar die zei dat ik hem wel even in m,n dochters laptop kan doen,we hebben namelijk de zelfde.
zowiezo kan ik dat zelf niet hoor.
maar jij denkt dat dat geen goed idee is?
groetjes lena.
ik ben verder een leek wat dat betreft.
groetjes lena

als de harddisk niet stuk is dan kun je het proberen.
maar kijk dan wel even uit hoe je het doet.
meestal aan de onderzijde 1 schroefje met een klepje en dat is alles.

Je hebt ook externe harddisk casings voor 2.5" schijven met usb aansluiting. Dan heb je in combinatie met je oude notebookschijf een externe harde schijf. Bv.:
http://silverapp1.mycom.nl/MyCom/Store/productdetailedinfo.do?productID=65154&productType=1

En bij een aardige winkel (zoals bovenstaande) zetten ze de harddisk er ook vast wel voor je in!

Het lijkt mij handiger dan de schijf in een ander notebook te plaatsen want dan moet je ook met het goede notebook aan de gang. Bovendien heeft die andere hardware en dat geeft problemen om windows op te starten!

Je adresboek heeft de extensie .wab dat kun je vinden door te zoeken naar *.wab

Vr.Gr. Egel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan