ZM-MFC2 fancontroller

Status
Niet open voor verdere reacties.

popeye65

Gebruiker
Lid geworden
18 jun 2007
hey allemaal,

Ik wil een antec p182 gaan aanschaffen en de ZM-MFC2 als fan controller gaan gebruiken.
nu staat er op de site:

Standard Fans (Fan 1~3): 3-Pin fans that include the RPM output function can be connected for use.
PWM Fan (Fan 4): 4-Pin fan that includes the PWM function can be connected for use.

Echter wilde ik in de antec kast alle tricool koelers vervangen voor noctua NF-S12-1200 koelers (deze maken minder geluid en blazen meer). Als cpu koeler ga ik de ultra extreme 120 gebruiken samen met een noctua NF-S12-1200. dit zou neer komen op 6x 120mm koelers van noctua. nu heb ik een kabel gevonden die van een 3-pin fan, 2 maakt. hierdoor zou ik dus 3x 2 fans kunnen aansturen met hetzelfde rpm. Echter heb ik dan nog een fan nodig met 4-pin (geen molex).

nu kan ik nergens een goede 4pin koeler vinden. ik kan er nergens een vinden die +/- 20 db(A) maakt en +/- 45 CFM produceert zoals de noctua.

Ik hoop dat jullie die misschien weten te vinden.

op die site zijn de enige koelers met pwm koelers van het merk EKL. en die zijn er niet in 120mm :(

Dat is best een goede ja:thumb: , alleen denk ik dat een koeler van 20 dB(a) beter is. omdat ik een zo stil mogelijke pc wil maken met luchtkoeling.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan