Zodra ik mijn netwerk beveilig, werkt hij niet meer..?

Status
Niet open voor verdere reacties.

dtj1981

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
19 jul 2010
Hoi, wie kan mij verder helpen.
Ik heb na een verhuizing sinds een maand of 2 draadloos internet. Ingesteld, netwerk beveiligd en alles werkte prima.:thumb:
Nu had ik vorige week geen verbinding en heb ik tijdens contact met de helpdesk van Telfort de modem moeten resetten. Nadien moest het netwerk weer opnieuw ingesteld worden. Dit is gebeurd. En zolang ik het een onbeveiligd netwerk laat, gaat het goed. Zodra ik mijn netwerk beveilig, verbreekt hij de verbinding en kan ik ook geen verbinding meer krijgen :(. De signaalsterkte is prima.

Wanneer ik probeer verbinding te maken, vraagt hij het wachtwoorde. Deze voer ik in (zeker weten juist) en blijft hij dat een tijdje proberen en dan stopt ie ermee. (Dus nog zonder verbinding).
Ik heb precies dezelfde soort beveiliging als ik eerst had (je had keuzes en ze gaven aan dat je WPA2-PSK Key moest nemen en die had ik afgelopen periode ook gewoon.

Iemand enig idee wat ik hieraan kan doen? Ik wil liever niet internetten op een onbeveiligd netwerk (de hele buurt heeft hier draadloos internet zie in de lijst van draadloze netwerken en ik zit er niet op te wachten dat ze zomaar op de mijne kunnen en bovendien werk ik ook wel eens thuis en mag dat niet eens op onbeveiligd netwerk).

Alvast bedankt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan