zodra ik op youtube ga of een embedded filmpje wil laden crashed mijn pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

hebechthulpnodi

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
25 feb 2011
hallo iedereen van het forum!,

ik heb zelf wat ict cursussen gevolgd maar ik ben nu echt radeloos, sinds enige tijd geleden begin mijn browser (firefox) vast te lopen als ik naar me hotmail ging, dat was 2 weken zo gegaan, af en toe moest ik dan me browser op nieuw opstarten en vervolgens kon ik dan wel mijn hotmail bekijken, sinds gisteren heb ik dus problemen als ik op youtube ga, zodra het filmpje gaat laten, loopt mijn hele pc vast, als ik me muis nog blijf bewegen is dat het enige wat ik kan doen, ctrl alt delete werkt niet, niks, als ik nog blijf doordrukken dan hoor ik 1 piep, en dan valt mijn beeld vervolgens weg, (krijg dus geen blauwe scherm), overigens heb ik al virusscanners gebruikt, had ik 2 trojans heb ik dus verwijderd. java update geinstalleerd (nog niet verwijderd en opnieuw geinstalleerd)

vervolgens stond er net toen ik weer probeerde op youtube te komen wat overigens niet lukt want zodra ik nu me firefox op start loopt mijn pc gelijk vast (ik doe dit nu dus via google chrome). dat overclocking was mislukt!, dus ik kijken blijkt dat me cpu temperatuur van 82 graden heeft?, is dit de reden?, of wat?... hoop dat jullie mij kunnen helpen!

alvast bedankt voor jullie tijd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan