Zoek betaalde nieuwsgroep

Status
Niet open voor verdere reacties.

bootcover

Gebruiker
Lid geworden
26 sep 2002
Bij mijn provider @home zijn in de nieuwsgroepen waar ik veel uit download vrij snel de files verdwenen.
Ben nu dus op zoek naar een goede maar niet al te dure betaalde nieuwsgroepen server.

Wie heeft daar ervaringen mee.
Graag geen downloadlimiet en hij moet wel alle bekende nieuwsgroepen doorgeven.
Voor mij zijn dat alt.binaries.nl a.b.x en a.b.boneless

Weet dat als je niet teveel wilt betalen (zo rond de 20/25,= p/maand) de snelheid wel wat lager zal liggen maar daar heb ik geen probleem mee.
Grote voordeel van die betaalservers is natuurlijd de retentietijd (meestal een week of zo).

Als je er 1 weet geef dan ook de url erbij aub.

Als je van plan bent een betaalde server te nemen voor zeg een € 25 in de maand kun je er beter voor kiezen om een account bij bv xs4all te nemen.
kost je € 15 in de maand en je kan dan bij newszilla komen.
geeft de meeste groepen door behalve vcd , svcd , dvd maar zeer goed bonless. a.b.nl , a.b.x enz retentie van gemiddeld 5 tot 7 dagen.

Heb je natuurlijk gelijk in maar ik zoek toch liever een server die alleen voor nieuwgroepen is.
Wil mijn @home acccount niet wegdoen want daar ben ik zeer tevreden over, en een adsl en kabel aansluiting tegelijk....

Goede tip maar toch liever een goede nieuwsserver, wie....??

Geplaatst door bootcover
Wil mijn @home acccount niet wegdoen want daar ben ik zeer tevreden over, en een adsl en kabel aansluiting tegelijk....

Goede tip maar toch liever een goede nieuwsserver, wie....??

Je kunt je @home account gewoon behouden en een zogenaamd inbel account nemen bij xs4all.
je belt alleen niet in ;) doordat je betaald voor dat account kun je dus gebruik maken van newszilla via @home.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan