Zoek de naam van de fotograaf van deze foto

Status
Niet open voor verdere reacties.

hansbaars

Gebruiker
Lid geworden
15 aug 2013
Ik zoek de naam van de fotograaf van bijgaande foto.
Voor zover ik me herinner was het een Russische fotograaf of in ieder geval iemand met een Russisch klinkende naam.

Kan iemand me helpen?

Alle hulp wordt zeer gewaardeerd.

Dank

IMG_0557.jpg

In exif eigenschap-gegevens kan je dat ook niet zien ? weet je tittel van die foto misschien ?? :( of misschien iets meer hints over ?

P.S. Ook tittel van die topic moet luiden * Ik zoek de naam van de fotograaf van deze foto * en niet andersom :(

Laatst bewerkt:
Wanneer ik bij google een omgekeerde zoekopdracht doe kom ik bij LG uit, maar zover was je zelf ook al denk ik...

De foto is genomen van een canvas op de muur van een hotel.
Ik kan me herinneren dat ik de foto + fotograaf ooit gevonden heb, maar nu niet meer kan vinden.
Het is niet Bette Davis, het kan zijn dat ze dat voor moet stellen.
Ik kan me ook iets herinneren van stock photos maar zowel op stockphoto.com of shutterstock.com kan ik ze niet zo 1-2-3 terugvinden.
Op de website van die fotograaf kon je destijds ook een afbeelding kopen en dat is mijn bedoeling.

Dank tot zover al. Mochten er meer ideeën opborrelen hoor ik het graag natuurlijk.

:P Volgens mij dat is Charlize Theron en geen B.Davis

ALS je goed oplet daar bij wallsave.com-wallpapers links staat folow me on Twitter en Pinterest misschien is ook toevallig zo bedoeling, dat je contact met plaatser van die wallpaper opnemen kan ??

Ja je hebt gelijk, het is heel lastig. Niettemin dank voor jullie moeite!
Het is denk ik ook Charize Theron niet. Maar wie het is maakt me ook niet uit.
Het gaat er mij om de foto groot aan de muur te krijgen. :d
en ik was benieuwd naar de fotograaf voor eventuele nog grotere afbeeldingen.

De naam van de fotograaf is Ivan Mladenov.
Overigens staat de foto wel degelijk op Shutterstock. Linkje: klik

Jasper

Laatst bewerkt:
Dank je wel Jasper. Nu ik zijn website bekijk, kan dat goed kloppen.

Groet

Fijn! Overigens had ik het linkje van de foto op Shutterstock nog toegevoegd in mijn vorige post. Hier kun je een XL-formaat van de foto downloaden.

Groet en succes!
Jasper

Fijn! Overigens had ik het linkje van de foto op Shutterstock nog toegevoegd in mijn vorige post. Hier kun je een XL-formaat van de foto downloaden.

Groet en succes!
Jasper
Tegen betaling denk ik...
Standaard licentie JPEG

XL
7676x5054 65.0 cmx42.8 cm (300dpi) approx.30.2 MB

Standaard Licentie

Onze Standaard Licentie is toereikend voor de meeste commerciële doeleinden, en sommige gelimiteerde handelsdoeleinden.

Bekijk Licentie | Vergelijk Licenties

BESTE WAARDE
25-Per-Dag Abonnementen
Download elke dag 25 afbeeldingen: inclusief toegang tot alle JPEG en Vector formaten

€ 199
1 Maand

€ 569
3 Maanden
BESPAREN
€ 28

€ 1.079
6 Maanden
BESPAREN
€ 115

€ 2.049
1 Jaar
BESPAREN
€ 373

Overigens heeft "TheKnight" al de afbeelding gevonden in Full HD. Voor prive-gebruik lijkt het me dat je deze foto dan kunt opslaan en kunt afdrukken op doek...
Herhaling van het linkje: klik

Hoe groot denk je dat je dat doek kunt maken Jasper?
Ik wilde eigenlijk een plaat van 120 bij 90cm af laten drukken.

Dat zou ik niet weten. Ik weet namelijk niet bij welke grootte van het doek je de pixels van de foto gaat zien. In ieder geval denk ik dat met de Full-HD foto in post #16, een plaat van 120 bij 90cm prima zal lukken zonder dat je pixels op het doek ziet.

Wil je echter safe spelen, neem dan contact op met de fotograaf, hang een leuk verhaal op (hoe fantastisch je hem niet vindt :eek:) en wie weet stuurt hij je gratis/tegen een kleine vergoeding een groter formaat van de foto toe.

Succes en laat je weten als het gelukt is?
Jasper

Ik ga eens kijken wat er geregeld kan worden.
Je hoort het als het gelukt is.

Groeten,
Hans

Mijn zoon (grafisch ontwerper en beroepsfotograaf in de muziek wereld) zegt dat je ca 140 dpi voor zo'n poster nodig hebt.
Je zou met 96 dpi uit kunnen als de software aanvult.
Waarom niet hoger: omdat je zo'n poster over het algemeen van een bepaalde afstand bekijkt en niet met de neus er boven op....
Anders... voor 39 euro heb je 5 downloads bij die site... en das geen geld weet ik uit ervaring...

Er stond "circa 140 dpi.." :D
Aan de verdere details heb ik me niet gewaagd..
Een ding is zeker.... er waren geen klachten van de drukker...
En.. zo als altijd: vraag na HOE je moet leveren....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan