Zoek een brandprogramma. Gratis!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jeffcoboy

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
17 feb 2007
Hallo, ik weer.

Help!! Mijn trailversie van recordnow is verlopen.
Nu zoek ik een ander brandprogramma. Liefst gratis.
Ik moet zeker cdtjes eventueel dvd kunnen kopieren.
Data schijven maken.
en hij zou ook rewritable cd's moeten legen.
Mijn cd schrijver is een: HP CD DVD Writer 400c
Voor Win Xp. Maar zou ok tevens ook graag gebruiken voor men andere pc.
Cd schrijver: Plextor Plexwriter 4/8/32A

Help me

Laatst bewerkt:
Burn4Free burn data (CD and DVD) and audio from different files types (WAV, FLAC, WavPack, WMA, M3U (mp3 winamp compilation) , MP3, MP2, MP1 OGG and CDA (normal cd audio tracks))
Low cost burning : you can burn and dvd copy- backup data - cd with only 2 clicks
CD-R/CD-RW/DVD-R/DVD+R/DVD-RW/DVD+RW/DVD-RAM drives (SCSI - IDE/EIDE - USB) are supported
Multi languages: many languages are available, choose your favorite
Print Compilation, select layout, colors and items to print
4 way to burn your CD/DVD: you can choose the way you prefer to burn a CD/DVD (fly window, right click from explorer, internal add window, derag & drop
Burn and save .ISO files
DVD dual layer support (check Compatibility menu)
Print Compilation
Burn MP3 compilation
Free online upgrades
Easy Interface
Easy to use ex: you can store all your movies
1900 + COMPATIBLE RECORDERS

Of bedoel je beveiligde CD's en DVD's ?

Burn4Free burn data (CD and DVD) and audio from different files types (WAV, FLAC, WavPack, WMA, M3U (mp3 winamp compilation) , MP3, MP2, MP1 OGG and CDA (normal cd audio tracks))
Low cost burning : you can burn and dvd copy- backup data - cd with only 2 clicks
CD-R/CD-RW/DVD-R/DVD+R/DVD-RW/DVD+RW/DVD-RAM drives (SCSI - IDE/EIDE - USB) are supported
4 way to burn your CD/DVD: you can choose the way you prefer to burn a CD/DVD (fly window, right click from explorer, internal add window, derag & drop
Burn and save .ISO files
Print Compilation
Burn MP3 compilation
Free online upgrades
Easy Interface

Oh nee. Lukt wel!
Bedankt.
Ik heb vroeger ook Brun 4 Free gehad maar daar kon je toen nog niet mee kopieren.

Hartelijk bedankt voor de heel snelle reactie

Burn and save .ISO files
Print Compilation
Burn MP3 compilation
Free online upgrades
Easy Interface

Hoe kopieer je een cd met Brun4Free

Ik heb hem zelf niet, dus dat zou ik niet weten.
Zit er geen helpfunctie in?

:rolleyes: euh

als je een dvd / cd brander koopt dan zit er toch automatisch software bij :confused:

:) tenzij overgekocht maar dan lijkt het me nog sterk dat er geen software bijzit

:rolleyes: euh

als je een dvd / cd brander koopt dan zit er toch automatisch software bij :confused:

:) tenzij overgekocht maar dan lijkt het me nog sterk dat er geen software bijzit

OOit was mijn dvd brander kapot en we hebben die net binnen de garantie binnen gebracht. En toen hebben ze daar een andere brander ingezet. Geen software erbij.
Alleen wij hebben een HP Pavilion t350.be maar dat is een windows xp van hp zelf zowat eingelijk, dus daar staat software van record now(brand prg) volledig en dan nog een antivirus(30 dagen trail). Maar voor spelletjes was die p echt wel traag en dan hebben wij daar een originele xp (legaal) opgezet en die draait perfect. Maar ik ben wel mijn extraged brandprg kwijt en nu zoek ik een ander.

Op de site van Microsoft vond ik ooit:

Nummers van een cd kopiëren

--------------------------------------------------------------------------------

Als u uw favoriete nummers van een cd naar uw harde schijf kopieert, kunt u ze spelen op uw computer zonder dat u de cd nodig hebt. U kunt ze ook opslaan om ze voor iets anders te gebruiken. U doet dat zo:

Steek een cd in de CD-ROM drive.
Als de Windows Media Player verschijnt, klik dan op Copy from CD om alle nummers op de cd te bekijken.
Maak de hokjes naast de nummers die u niet wilt kopiëren, leeg. (Klik op een hokje om het leeg te maken.)
Klik op Copy Music. Zo kopieert u alle gekozen nummers naar de Media Library van Windows Media Player for Windows XP en worden ze in de Media Library directory opgeslagen per genre, artiest en titel.

Misschien is dat een optie?:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan