Zoek een ervaren Flash bouwer.

• Onderwerp starter Onderwerp starter H&R
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

H&R

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2001
Hallo ik ben op zoek naar een ervaren Flash bouwer voor een opdracht.

Vertel eens wat meer over je "opdracht"...
is dit een opdracht voor studie? (vakantieperiode?)

ik zelf heb weinig tot geen ervaring met flash, maar denk dat er zat leden zijn die je kunnen helpen.

En vind je het niet leuker om zelf flash te leren?

Hallo Arie,

Met Flash werken is mij niet onbekend, maar ik zal kort uitleggen waarom ik het wil uitbesteden.

Ik heb samen met een compagnon twee kleine bedrijven, een daarvan is een webdesign bedrijf en daar zijn wij moet ik zeggen erg goed in. We krijgen ook veel werk hierin waardoor ik soms hulp van buiten af zoek. En dit Flash werkje is erg moeilijk en daar hebben wij geen tijd voor omdat uit te zoeken.

Het Flash werkje moet een mooie dame worden die gekleed is in mooie lingerie en die lingerie trekst ze langzaam uit. Daarna moet zich dit herhalen. Het Flash werkje komt rechts bovenin een webpagina.

Ik kan je niet helpen, maar zodra hij op de site staat zie ik graag een link er naar toe;)

Ok Stigter misschien iemand anders, kom op mensen iemand moet toch een ervaren Flasher zijn en wilt wat bij verdienen. Het hoeft niet gratis.

Geplaatst door H&R
Het Flash werkje moet een mooie dame worden die gekleed is in mooie lingerie en die lingerie trekst ze langzaam uit. Daarna moet zich dit herhalen. Het Flash werkje komt rechts bovenin een webpagina.

klinkt in iedergeval intresant :D
Maar zo moeilijk lijkt me dat niet je maakt 14/15 jpg's en vervolgens zet je die in flash achter mekaar. Lijkt me de sompelste methode en het eind resultaat is het zelfde.

Btw we krijgen wel een link naar het eind resultaat te zien he :D

Hoi natuurlijk is dat een mogelijkheid maar ik bedoel een getekende dame. Maar ik krijg weinig echte reacties dus ik ben bang dat er hier geen ervaren Flash bouwers zijn die wat willen verdienen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan