Zoek een goede en niet zo'n dure videokaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

dwaynie1

Gebruiker
Lid geworden
11 nov 2007
Berichten
20
hallo ik ben op zoek naar een videokaart maar ik heb er niet zoveel vertsand van ik heb een aopen moederbord (s651m) er zitten 32-bit PCI Exopansion slot in en een AGP 4X expansion slot kan iemand mij helpen voor een goede en niet zo'n dure videokaart?
 
Topictitel aangepast.
help mij plz zegt niet zoveel over je vraagstelling.
 
ik heb er 1 gevonden met een 4x agp of 8x agp maar maakt de bussnelheid enzo uit over welke pc je hebt of kan ik die gewoon in mijn pc zetten
 
vraagt de topicstarter daarom??

Nee, dat klopt, maar ik help hem ook verder met zijn vraag rondom de videokaart.
Wat hij met de optie doet is uiteraard zijn eigen keuze.

Maar gezien het feit dat het moederbord alleen agp4x ondersteund, ga ik ervan uit dat investeren in een nieuw moederbord + processor op ten duur toch noodzakelijk is.

Maar is nu misschien niet aan de orde..

gr Thijs
 
vraagt de topicstarter daarom??

Tsss, vraagt de topicstarter HIEROM dan?

Maar even ontopic, voor 4 x agp is er helaas niet meer zoveel te krijgen. De huidige standaard is PCI express.
Wat voor videokaart heb je nu? Dan kunnen we in ieder geval vertellen of je er met een upgrade van je videokaart alleen op vooruit gaat of niet.
 
Tsss, vraagt de topicstarter HIEROM dan?

.

het is toch zo??!!

waarom nou altijd weer benadrukken dat ie maar wat nieuws moet kopen.
A ts stelt daar zijn vraag niet over
B we kunnen niet in geld buidel van een ander kijken.
C hij kan wel tevreden zijn met wat ie nu(deels) heeft

we weten niks van hem.staat niks in zijn profiel.kan wel een jochie zijn van bijv 10 die blij is met zij pc'tje
 
Laatst bewerkt:
Mensen blijven we wel even ontopic, de TS heeft niets aan een discussie over en weer.;)
 
ik heb een moederbord van aopen S651M en procesor is 2,4ghz en geheugen 257mb ofzoiets :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan