Zoek een laptop die wat games aankan, max 700 euro.

• Onderwerp starter Onderwerp starter Booij
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Booij

Gebruiker
Lid geworden
21 nov 2009
Hallo,

zoals ik al in de titel had vermeld, ik zoek een laptop die over het algemeen snel is en wat games aan kan. Games van 2008/2009 op de hoogste setting zoals Fallout 3, Left 4 Dead en Saints Row 2. Gewoon het best mogelijk.. :D

Maximaal 700 euro.

Alvast bedankt,

Gamen en laptops zijn een lange tijd geen vrienden geweest en nog is het zo dat als je behoorlijk wil kunnen gamen je dieper in de buidel moet tasten dan 700,-

Toch ben ik uiterst te spreken over de Samsung RC730 die ik zelf heb al heb ik er 769,- voor betaald !!
Je kan eens kijken of hij inmiddels goedkoper te krijgen is.....

Ik ben helemaal op de hoogte over het fait dat laptops zeker niet het beste is om fatsoenlijk te gamen. Maar ik doe dit vooral omdat ik nogal heen en weer moet.

In ieder geval, ik heb al wat goede reviews gelezen over die laptop. Ik ga nog eerst wat verder kijken, misschien dat andere mensen nog wat aan te raden hebben..

Ik raad hem je zeker aan.
Wat het mooi is is dat er plek gereserveerd is voor een SSD inclusief bijgeleverde bracket ! Zit er in twee tellen in en dan is hij helemaal Turbo !!
Kan je gelijk doen of wachten op W8 en dan gelijk goed upgraden.....

Dat klinkt wel, maar daar moet ik allemaal later naar kijken, aangezien deze laptop al mijn budget een beetje over gaat.

Volgens mij gaat het deze laptop wel worden, hij klinkt aardig goed.

Bedankt.

Hoeft toch ook niet direct maar mooi dat het zo simpel kan met gereserveerde ruimte en meegeleverde bracket !!

Goeie keus man, ben er zelf ook erg blij mee.....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan