zoek een leuk spel

Status
Niet open voor verdere reacties.

game-master

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
7 apr 2002
welk spel voor systeem.

Hallo beste medehelpers.Ik wil graag een spel voor kopen Maar ik weet niet of het erop zal passen.dUs weet iemand misschien een spel zoals bijv.quake,metal gear solid,en zoals SOF1.Dus spellen die actie,en sluipen heeft.Eventueel waar multiplayeropzit.Maar niet verplicht.En het moet passen op een AMD+K6 266 mHz.Bijvoorbaad thanxxxxx

Laatst bewerkt:
ik weet geen game...maar die titel van je is wel heel slecht gekozen vind ik...
"hoi"...das geen titel voor zo'n vraag vind ik...
dus probeer de volgende keer een juiste titel te bedenken...:thumb:

Ik begrijp de vraag niet helemaal, moeten die spellen juist passen op harde schijf in een pc met een K6-2 266 of moeten ze prettig werken op een K6-2 266? Want een spel kan natuurlijk niet 'passen' op een processor.

Van ongeveer elk spel kan je op de website van de fabrikant de minimale systeemeisen bekijken en daaruit afleiden of het wel of niet geschikt is voor jouw pc.

ken ik al.

Ik wil een spel wat zonder te haperen past op een amd k6 266 Mhz maar het probleem is ik wil een leuk spel met actie en spionage net zoals met gear solid.Maar nog zoon soort.

Het zou fijn zijn om te weten wat voor soort videokaart je hebt.

Mwah, veel sluigames zijn er volgens mij niet meer voor zo'n oud systeem.

SpecOps 1 is misschien nog een goed speelbare, maar of die nog te koop is........

Quake2 zou goed draaien, is ook leuk voor een MP-potje.

Maar goed, vertel ff wat meer van dat pc-tjes wantik zeg nu wel wat, maar weet niet of de videokaart etc snel genoeg is.

Heb ie halflife al zo niet meteen halen. Deus ex past volgens mij nog net op jouw pc.

video kaart is.

Mijn video kaart is een ati radeon 7500

Re: video kaart is.

Geplaatst door game-master
Mijn video kaart is een ati radeon 7500

Ik bedoel de de specificaties van de 266. Dus hoe groot is de hd, welke videokaart, hoeveel geheugen etc...

256

Ik heb 256 geheugen.En heb 20 gb harde schijf.En hij heeft nu nog 14 gb over.

Oei dat is wel een traag systeem, ik denk dat Unreal Tournament dan wel wat is....
Of Tactical-ops, maar dit is wel een Mulitplayer (only, want bots zijn ronduit slecht) game.

bedankt.

Okee,bedankt iedereen voor de hulp.Dan ga ik ze maar kopen .

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan