zoek een leuke shooter

Status
Niet open voor verdere reacties.

haasjekil

Gebruiker
Lid geworden
8 nov 2008
na ik call of duty 1 heb uit gespeelt met een paar hacks;) zoek ik een nieuwe schooter liefst van call of duty ik ga hem dan downloaden maar geen 4 of 5 want 4 is beetje groot:confused: en 5 hoef ik niet want een vriend heeft er al een paar virusen van gehad dus graag tips ene het is pc of brother in arms gewoon leuke schooter en geen gost recon

jah ik heb eisen:D

ik heb een hele tijd medal of honor gespeelt maar dan wel met de uitbereidingen spearhead en breaktrough.. ik weet niet of dit spel zich kan meten met CoD1 maar is wel leuk.. Verder CoD2 heb ik ook nog liggen, vond ik ook altijd wel leuk..

medal of honer is ook zo! maar die cod games zijn zo verdomt groot met downloaden en dat haat ik:mad:

neem aan dat je gewoon met torrents download, en dan heb je inderdaad dat t dagen kan duren en dat je blijft zitten met bakken vol trojan horses en andere virus rotzooi.

gewoon lid worden van een nieuwsgroep, kan je games downloaden in de snelste snelheid die jouw verbinding aankan, virus vrij, mits je wel de jusite nzb files weet te vinden (goeie plek voor dit is FTD). en, je hebt de nieuwste games meestal een paar dagen tot een week eerder als dat ze hier in europa verkrijgbaar zijn!

kost maar een paar euro per maand!!!

downloadde vroeger ook gewoon tot een vriend me uitlegde hoe die nieuwsgroepen werken, echt super simpel, en... meer games dan je ooit in heel je leven kunt spelen!! echt alle games zijn daar gratis in voorraad!!!

leon

We gaan geen links geven, want de huisregels zijn daar heel duidelijk over:

Naar warez mag niet worden gevraagd (dus ook geen links of bijlages die warez bevatten of aanbieden 'mail mij maar even'). Onder warez valt: illegale software, cracks, serienummers, kortom, dingen waar je normaal gesproken een (al dan niet betaalde) licentie voor nodig hebt.

Helpmij is inderdaad, en terecht, heel duidelijk ov er deze regels, zal er dus ook niet teveel woorden verder aan vuil maken. wat ik nog wel mag zeggen is dat t inderdaad wel geld kost, rond de 7 euro p maand, kan je oneindig downloaden. er zijn wel sites, maar t heeft geen zin deze te bezoeken zonder lidmaatschap, want je moet nml van hun servers gebruik kunnen maken, en dat kost dus geld, (7 euro p maand). anders kan je nml niet downloaden.

leon

ik zou graag iets gratis en ik had dat al een keer en ik kwam er niet vanaf en dacht je dat er 1 download op stond? allemaal rusishe plagiaat

Ik speel Avatar,legends of the arena.
Ook al kan je niet chatten,het is fun.
Mischien kan je dat wel in de toekomst.

ben aan het downloaden ene het is cheaten:thumb: geen chatten voor als je niert weet wat cheaten is je hebt codes en dan krijg je meer geld extra wapens live er bij enzo

verslaafend..... maar elke keer als ik bij me mach weg wil moet ik het via ctrl alt del doen het spel zit dan fast.:(

Unreal Tournament...

Ik speel nog steeds de 2004 versie. de 2007 versie is alleen verbeterd met graphics ;)

deze is voor mijn verjaardag of kerst! ziet er mooi uit mooie graphics enzo en mooie prijs die van 2007 bol.com ongeveer 20euro en normaal betaal je voor een leuke schooter die mooie graphics heeft alike 40-50euro:thumb:

tactical ops
Het is een (verouderde) 1st person shooter, maar volgens velen nog erg leuk en verslavend.
Ik heb het spel zelf 5 jaar gespeeld en het beviel me wel.

hier een voorbeeld van de gameplay

Laatst bewerkt door een moderator:
hij ziet er een beetje uit als multie maar ligt het aan mij of zie ik geen verzier om te richte? ene waar kan ik hem halen? of gewoon ff downloaden

ik weet er wel een maar dat is niet van battelvield ofzo
ijji.com en dan solderfront dan moet ff registreren en is helemaal gratis.
moet je eerst je eigen wapen kiezen endan kan je gaan vechten.
het is wel multiplayer dus je moet wachten met spelen.
je moeet ook downloaden ik heb er nooit problemen mee gehad maar is wel een mooie schooter.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan