Zoek een mp3 speler.

Status
Niet open voor verdere reacties.

coenraad

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
6 nov 2006
Hallo mediafanaten, en dan bedoel ik vooral de mp3 gebruikers.

Ik wil voor mijn zoon een mp3 speler kopen (schoolresultaten), waarbij zijn voorkeur uitgaat naar een Philips Shoqbox.
Tot mijn schrik zie ik (na een behoorlijke zoektocht) dat ze niet meer nieuw te koop zijn:shocked:.

Weet iemand van jullie wellicht waarmee ik de shoqbox kan vergelijken. Ik ben op dit gebied een absolute leek.
Wel moet er min. 2Gb geheugen inzitten.

Bij voorbaat mijn dank voor jullie suggesties.

Die Shoqbox is geen compact dingetje .. Wil je iets compacts of gewoon dat soort van als het compact mag zijn raad ik de iPod aan (niet de Touch/Nano versie), die dingetjes kosten niks.

Jep, hebt ut ook en ben 14 :P en is echt een geweldig dingetje en zeker aan te raden!

Die is ook niet echt nieuw maar van 2e eigenaar en kopen via marktplaats heb je garantie tot aan de deur :(

Die is ook niet echt nieuw maar van 2e eigenaar en kopen via marktplaats heb je garantie tot aan de deur :(

Kun je zeker niet goed lezen.......

Philips PSS110 mp3 ShoqBox NIEUW
Deze shoqboxen zijn via de Verenigde Staten nieuw ingekocht.

Laatst bewerkt:
Toch blijft het 2e hands, want het is een particulier die ze zogenaamd invoerd en heb je dus garantie tot de deur ;)

Bedankt voor al jullie reactie en meedenken:thumb:.
Inmiddels heb ik wel nieuwe gevonden via eBay, in Amerika.
Maar er zit maar 256Mb geheugen in, waar je niets bij kunt prikken of opwaarderen.
Na overleg met mijn zoon, geef ik hem cash en gaat hij zelf op zoek.
Groet,
Coen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan