zoek een site voor games te downloaden

Status
Niet open voor verdere reacties.

nickos

Gebruiker
Lid geworden
25 jan 2004
hoi allemaal.
ik ben al heel lang op zoek naar een site voor games tedownloaden waar je niet voor moet betalen of dat het geen demo,s zijn maar gewoon echte spellen.
net zo iets als command and conqours zulke spellen of rpg, wie kan mij helpen om een link tegeven
alvast bedankt groetjes nick
:thumb:

Laatst bewerkt door een moderator:
Warez:
Onder warez valt: illegale software, crack's, serienummers, kortom dingen waar je normaal gesproken een licensie voor nodig hebt.
Je mag dus nooit warez plaatsen op de site (dus ook geen link's of bijlage's die warez bevatten!).
Naar warez mag je nooit vragen!
Je mag wel over warez programma's praten (als iets je niet lukt met het programma),
maar absoluut geen link(s) plaatsen naar waar je het vandaan hebt!

http://www.helpmij.nl/forum/rules.php?s=

Als je van die stoel af komt en opstaat ligt er een ei, wedden!

je kan The Lion King installeren, om te kijken wat je zoekt, je moet er wel een goede virusscan hebben.
Ik neem aan dat dit nog steeds legaal is, want het staat nog vol op in de database, en anders moet het zo snel weer verwijderd worden..

Als het niet legaal is dan moet het ook uit de datbase verwijderd worden.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik zou zeggen zoek lekker verder hier op helpmij gaan we je daar niet mee helpen.
lees voor de gein de huisregels eens die kunnen zeer verhelderend werken.

@ humpe,

jij hoort toch wel te weten dat we hier ook niet doorverwijzen naar plaasten waar iets wel te downen is.

Je hebt gelijk, maar dan moet kazaa uit de database verwijderd worden, want als je in de database zoeken kom je het heel veel tegen. dat is de reden, waarom ik het er ingezet heb.om te kijken hoe er op gereageerd zou worden, je mag ze van mij ook deleten.

Het programma kazaa is niet illigaal maar een volkomen legaal uitwisselings programma.
wat gebruikers er mee doen is hun probleem ;) het enige wat ik aangeef we verwijzen niet naar kazaa als mensen illigale zaken willen doen.

Heb je andere problemen met kazaa dan kun je je vragen gerust stellen.

OK: ik zal het niet meer toewijzen, bedankt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan