zoek functie

Status
Niet open voor verdere reacties.

weites

Gebruiker
Lid geworden
17 jan 2005
hallo

is het mogelijk om via Frontpage op een pagina, die nog niet gepubliceerd is, (en ook niet gepubliceerrd wordt) een zoek functie te plaatsen?

Wij gebruiken namelijk een eigen gemaakte site die lokaal draait, die door meerdere collega `s gebruikt wordt en waarbij 1 pagina behoorlijk groot is. Vooral op deze pagina willen we een zoek functie plaatsen.

Frontpage webcomponent zoeken werkt niet, omdat de pagina niet gepubliceerd is (wordt).

met dank.

fwt

hoi

dank je wel voor je snelle reactie

De site wordt i.v.m. veiligheid niet en nooit gepubliceerd, blijft dus centraal op ons eigen interne netwerk draaien. (het is een zeer omvangrijke helpdesksite, waar alle medewerkers dagelijks gebruik van maken, vandaar) Daarom is een zoekfunctie erg noodzakelijk. Alles werkt, alleen als ik de Frontpage zoekfunctie toevoeg, dan geeft de pagina de melding: frontpage server extenties niet geactiveerd. Is ook logisch natuurlijk, die staan niet op ons interne netwerk. Misschien bestaat er een php zoek script?

groeten

fwt

ik ben zo eens gaan kijken in mijn bestanden en ik heb een heel mooi stukje software voor je die ik niet zomaar op het forum gaat weggeven... kosten mij niks maar toch....
geheim van de smit moet er wel een beetje blijven toch? ;)

Stuur mij even een IM dan geef ik je even mijn email adres zodat ik de software naar je toe kan zenden.

Sorry! Deze gebruiker heeft aangegeven geen e-mails van andere gebruikers te willen ontvangen. Als je deze gebruiker wel een e-mail wil sturen, neem dan contact op met de administrator.

Moet ik je wel kunnen e-mailen :)

Probleem is nog niet opgelost. De ontvangen software (dank je wel SirJohn!) komt niet overeen met mijn verwachting.

Iedereen bedankt.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan