zoek gamevideokaart voor €200

Status
Niet open voor verdere reacties.

kvbmaster

Gebruiker
Lid geworden
20 dec 2007
ik zoek een videokaart voor maximaal € 200,-
mijn moederbord heeft pci-e 16x
mijn voeding is antec neohe 550 watt en heeft 2 keer 6 peg aansluiting
ik ben wel van plan om cod 4 en crysis en andere zware games te gaan spelen
ik zat zelf te denken aan geforce 9600 gt
maar wat denken jullie?

greetz,
kvbmaster

8800 GT is beter en volgens mij is die nog niet eens zo duur (ongeveer 150 euro)

ik zie het ja voor 150 euro dat is niet duur maar is er geen betere voor 200 euro?:o

Volgens mij is zelfs de HD4850 beter dan de 9800GTX:)

ik wou ook net ff kijken om te vergelijken maar op hardware.info staan ze niet maar als de 4850 beter is dan neem ik die wel maar mocht iemand nog een test vinden dan zou dat wel handig zijn:P ik kijk zelf ook nog wel even rond

greetz,
kvbmaster

ik zoek straks ook nog wel ff.
zal het dan posten wanneer ik iets gevonden heb.

nu eten:D:p

oww ik als te snel ik zag niet dat je 4870 en 4850 zei:P ff kijken duur de 4870 is:P

dan zullen we daar maar vanuit gaan he:P maar wel raar dat die kaart van ati 80 of 90 euro goedkoper is en beter maarja alleen maar beter:D

greetz,
kvbmaster

ATI heeft namelijk een hele goede prijs/kwaliteit verhouding waardoor de prijzen lager vallen dan de kaart en van Nvidia, Nvidia zie je meer aan de top qua Prestatie zij leveren de ''beste'' prestaties met kaarten maar de prijzen zijn dan ook zeer hoog. Terwijl ATI er tussen in wil hangen met hun Kwaliteit/Prijs verhouding:D

ja ok maar daar is de 4870 sneller(beter) als de 9800 en de 4850 sneller(beter) als de 8800

niet dat de 4850 het wint van de 9800

edit:aaahhhmmmm http://my.ocworkbench.com/bbs/showthread.php?p=431373#post431373

De link die je ons geeft, daar zie ik toch echt dat de 4850 beter is dan de 9800GTX:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan