Zoek goede firewall

Status
Niet open voor verdere reacties.

demonical

Gebruiker
Lid geworden
26 okt 2005
Hey, ik ben op zoek naar een goeie firewall. Heb er al een pak versleten maar vindt geen die mijn eisen voldoet, ik wil een firewall die ik kan late opstaan als ik bv: quake of call of duty speel, bij andre heb ik dan dat ik geen servers meer binnekrijg of andere nadelen, dit werkte echter met sygate maar ik zag hier een post dat sygate ging stoppen met free firewall dus .....
:confused:

Heb ik ook tijdje gehad, maakte men computer serieus traag en liep geregeld vast, ook redelijk streng want op low mode kreeg ik men servers op quake er nog niet door

zone allarm is de gemakkelijkste, resources vind ik meevallen 31 mb ram en processor gebruik is ook niet veel, met die 31 mb ram ben ik wel direct beveilligd voor spyware en virussen ik gebruik namelijk zone allarm security suite.

demonical zei:
Hey, ik ben op zoek naar een goeie firewall. Heb er al een pak versleten maar vindt geen die mijn eisen voldoet, ik wil een firewall die ik kan late opstaan als ik bv: quake of call of duty speel, bij andre heb ik dan dat ik geen servers meer binnekrijg of andere nadelen, dit werkte echter met sygate maar ik zag hier een post dat sygate ging stoppen met free firewall dus .....
:confused:
Je kunt Sygate toch gewoon blijven gebruiken, als die je bevalt? ;)

Of anders misschien Sunbelt Kerio Personal Firewall eens proberen: http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=233027

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan