Zoek hulp bij fouten oplossen met SBS 2011 - nieuwe installatie

Status
Niet open voor verdere reacties.

TopQ

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
14 sep 2012
Berichten
1
Na installatie van alle updates op nieuwe installatie van SBS 2011 werkt exchange server niet meer.
De oorzaak ligt volgens mij bij Sharepoint, dat tijdens de updates geinstalleerd is.
Ik heb het hele net de afgelopen dagen afgestruind, maar zonder dat ik de oplossing heb gevonden.
Ik zie wel dat ik de update gedeeltelijk met PsConfig moet afmaken, maar dat lukt niet.

Ik zoek nu iemand (het liefst in de buurt van mijn woonplaats Veghel) die (tegen betaling) mijn problemen kan oplossen.

Groeten,

Q.
 
Hallo Top Q. Lees hier eens wat rond. Klik

Ik kwam hiervandaan met zoeken voor je. Klik. Wel veel zeg. Teveel voor mij om alles even te lezen. Wellicht zit er iets tussen. Ik hoop dat je ermee vooruit kunt. :(

Nog een klikje
 
Is het al gelukt?
Ik kan je wel helpen denk ik;-)
Mail anders maar even op: ****
 
Laatst bewerkt door een moderator:
@bennie22,

Ik heb je mailadres verwijderd, hulp kan prima via het forum. Zo hebben andere mensen er misschien ook wat aan.
 
Hallo,

Ik heb thuis ook Exchange draaien, niet onder een SBS omgeving (dus geen sharepoint), maar los.

Probeer het volgende eerst even:
- Start je Management Console eens op en wacht op een eventuele foutmelding.
- Kijk ook of alle Exchange, SQL en IIS services gestart zijn, soms na een reboot en vooral na updates komt het wel eens voor dat je je dood zoekt en dan blijken er gewoon services uit te staan.
- Kijk je logboek na voor eventuele meldingen.

Wat werkt er dan precies niet aan Exchange? Zou handig zijn als het iets breder wordt uitgelegd. Of heb je het inmiddels al opgelost?

Succes!
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan