Zoek iets ??

Status
Niet open voor verdere reacties.

Frankbrinky

Gebruiker
Lid geworden
16 jan 2011
Hallo,

Ik zoek een soort systeem dan ik op verschillende plekken in de woonkamer speakers heb hangen,
en dat ik via een soort systeem, met mijn telefoon draadloos (wifi, netwerk, bleutooth) de muziek kan regelen.

Dus zit lekker op de bank en wil effen een muziekje luisteren, pak mijn telefoon en zonder iets aan te hoeven zetten kan ik in de hele kamer muziek luisteren.
Hoe heet dit systeem?
Wat is jullie advies?
Waar/wat is het goedkoopste?

Alvast bedankt
gr. Brinky

Koop een Denon of Onkyo (http://www.vergelijk.nl/receiver/onkyo/tx_nr616_zwart/?v=3) receiver met een netwerkaansluiting. Hang die kast aan je netwerk, en je kunt met talloze app's het ding dan op afstand via WiFi met je telefoon aansturen (niet alleen hard/zacht, maar ook muziekkeuze, filmkeuze, etc.). Je moet dus wel een router hebben waar het ding op aangesloten kan worden...
Die Onkyo heeft 120 Watt per kanaal... ook leuk voor de buren.:d

Laatst bewerkt:
Heb net de link even gewijzigd... andere apparaat bleek niet meer overal leverbaar... sorry
Nieuwe is 120Watt, per kanaal, 7 kanalen....> € 494
Zelfde soort ding van Denon is wat goedkoper (maar ook zeker zeer goed, en ook te bedienen via een app op de GSM)

Alleen die gene die u gestuurd heeft is heel uitgebreid voor audio EN video, son simpel dingetje alleen voor audio is allang goed.. Heb je daar miss ook iets voor ?
Alsnog bedanlt voor de supersnelle nuttige reactie

Nee, zoiets is er niet (dat ik weet). Het zijn eigenlijk altijd receivers die ook meteen videokanalen kunnen schakelen (TV, DVD speler, computer (zodat ook meteen zoiets als Spotify gebruikt kan worden en via de telefoon bedient). Daar is op dit moment veel vraag naar. Je bent met zo'n ding dus wel "klaar voor de toekomst" waar je het hele mediagebeuren om je heen (TV, DVD speler, muziek en filmbestanden op de computer) via je telefoon kunt kiezen/regelen...
Als je er geen video aan hangt, kun je ze nog steeds regelen via je telefoon.

Laatst bewerkt:
Iets anders... als je muziek op je PC staat en deze is verbonden met je versterker kun je wel via een app je volume op je PC regelen.... (moet je wel een router met WiFi hebben)
Bijvoorbeeld met deze app (maar er zijn er nog veel meer) : http://www.unifiedremote.com/

Laatst bewerkt:
soms kun je het via de tv als je een smart tv hebt, en je kunt het ook met de apple airport express als je daar de speakers op aansluit.

Heb geen apple en geen smart tv,, is er echt geen andere makkelijke oplossing?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan