Zoek lijstweergave van Works 2000

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mirandaonline

Gebruiker
Lid geworden
20 jun 2003
Ik heb Works 2000 ge-installeerd en wil net als eerdere works adressen bestanden in één overzicht een "lijstweergave" zien, maar weet niet hoe bij deze nieuwere versie dat werkt.

Voorbeeld:

naam, adres, postcode, plaats, e-mail, telefoonnummer.

Maar dan wel van iedereen in één keer zodat ik dat ook op papier kan uitprinten.

Met de oude Works (95) kon ik ook met een letter aangeven of het prive, werk, vereniging, stichting, enz. enz. was, maar dat kan ik in Works 2000 ook niet terug vinden terwijl dat bere handig is.

Laatst bewerkt:
Ik heb inmiddels gevonden wat ik zocht, ik zat een beetje met mijn neus te kijken. :)

Ik kan alleen nog niet vinden hoe ik alle gegevens kan omzetten naar Works 2000. Ze staan er wel, maar alleen het e-mail adres en de naam. De rest is helaas nog leeg terwijl in het oude adressenboek alles nog ingevuld staat.

Het probleem is dat bij Works 95 alle adressen en dergelijke netjes zichtbaar zijn op 1 pagina, maar bij Works 2000 is dat helaas niet het geval. Ik weet niet of ik nog wat anders moet installeren of een andere instelling moet hebben om het net als Works 95 te krijgen.

Het gaat dus om het adressenboek van Works 2000

Iemand enig idee?

Laatst bewerkt:
Ik heb inmiddels een kopie gemaakt van het bestandje van Windows 95. Dat gebruik ik nu in combinatie met Works 2000 wat prima werkt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan