Zoek me wild...html tag

Status
Niet open voor verdere reacties.
Puntjes ook in voorbeeld

Ik zie op beide sites puntjes aan de rechterkant,
als je tenminste die bullets bedoeld, die voor de menu-kopjes staan.

Overigens mag je wel eens de code door de W3C-validator halen,
want het barst van de fouten ( 98 geteld op dit moment)
en die kunnen ook van invloed zijn op de weergave van je site.

Eh ja, er staat inderdaad een hoop <li>'s in een <div>. Mist dus een <ul>...

wat je (denk ik) trouwens zoekt is de CSS property list-style, welke je op none moet zetten om de rondjes weg te halen.

Ok guys, bedankt voor het meekijken/denken, alhoewel ik er nog niet uit ben met die puntjes.
Vreemd dat die puntjes bij jullie op beide sites voorkomen, hier heb ik die alleen op die ene ene.
Heb w3schools.com al geraadpleegd, idd tig mogelijkheden met de list style.
Denk dat ik maar handmatig wat moet gaan manoevreren, maar eerst dan maar regel voor regel
source bestand scrutinizen.

Goed idee, die W3C validator, stond er eerlijk gezegd nog niet bij stil....

Hoi joanne,
Even een #sidebar li {list-style: none;} in de css erbij zetten, dan zijn ze weg. *)
En kan je op je gemak de wel/niet ontbrekende en/of teveel er in staande <ul>'s en <li>'s gaan nakijken. En de andere html-errors. ;)

Met vriendelijke groet,
CSShunter
*) Er is wel #sidebar ul {list-style:none;} opgegeven, maar er ontbreken <ul>'s (of er staan <li>'s teveel in), en een kale li zonder ul hoeft zich niet aan de ul-voorschriften te houden. Zo is 't gekomen!
Maar de li's ook een verbod op stipjes/bullets geven is natuurlijk een lapmiddel voor het oliebollen-weekend. Werkt wel. :)

Goeie tip weer van csshunter. Hoewel ik in dit geval niet degene ben om dat te beoordelen. Fijn dat mensen meedenken. :)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan