Zoek Nieuwe (gratis) FPS online voor PC

Status
Niet open voor verdere reacties.

Martijntje1

Gebruiker
Lid geworden
16 feb 2008
Ey , Ik zoek een nieuwe gratis FPS online voor de pc ?

Kent iemand er een plaats dan even een link ofzo.

Heb onder andere gespeeld :

Warrock , Nexuiz , Gunz , WolfenStein E.T .

Iets als warrock trekt me wel aan.

Maar dan niet dat ( bijna) alles member kost!:thumb:

America's Army?

Ja ik ook zoals cs , wow cOd , maar zoek even een gratis fps want heb geen geld :):shocked:

Heb eigenlijk niks intressants gevonden alleen niet graits spellen en quake (dat is net als doom gaat me com. van laggen) :(

Ik weet niet hoe je AA moet downloaden , want je heb verschillende files nodig en ik weet niet hoe en waar ik ze kan krijgen!!!:mad:

Die torrent duurt veel te lang :P.

Ben nu al bezig met een ander fps Soldier Front.

Weet iemand nog een leuke :P.

Als je de sites nou eens goed gaat bekijken :rolleyes:
You may download the free F.E.A.R. multiplayer game client from Sierra or through any of our trusted partners. You will be required to register for a free CD-Key on the website to play the game.

Ok ik heb genoeg FPS van oorlog spellen kent iemand nog een goede MMORPG :)

Ik zoek een fantasie spel :)

Ook graag een groot spel waar je kan rond huppelen net als RS en WOW Maar dan online en mooier en met quests bestaat zoiets ?

Ja ik vraag veel ja...

edit -- één post per keer is genoeg, of gebruik de wijzig functie -- KwarK

Laatst bewerkt door een moderator:
ehm... silk road is neit gratis en die perfect world zuigt.

Kent iemand nog meer MMORG die gratis zijn?

Hoeveel gratis "uitgebreide" spellen denk je wel niet dat er zijn?

Helemaal de eisen welke jij stelt... Ik denk dat je zoektocht wel is afgelopen en je beter een spel kunt gaan kopen welke je leuk vindt...

Meer spellen zul je in deze thread denk ik niet meer tegen komen.

weet iemand hoe je je eigen spel maakt , en niet zeggen dat ik dat zoweiso niet kan omdat ik bv een groep mensen nodig heb kom gewoon too the point.

weet iemand hoe je je eigen spel maakt , en niet zeggen dat ik dat zoweiso niet kan omdat ik bv een groep mensen nodig heb kom gewoon too the point.

Ik zou zeggen, google het eens. Er zijn veel verschillende manieren danwel programma's om spellen mee te maken. Bedankt erst wat je wilt maken en ga daarna opzoek naar het best bijpassende programma. Neem dan de nodige tijd om te leren om te gaan met het programma en ga aan de slag met je spel.

Bedank wel, er gaat erg veel tijd in zitten als je niet met een simpel pacman achtig iets wilt komen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan