zoek nieuwe printer: zie door de bomen t bos niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

AnneMerle

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
1 nov 2006
Beste Allemaal,

Ik ben de hele middag al aan het surfen en heb al verscheidene middagen gezocht. Echter, het wil me maar niet lukken: een nieuwe printer vinden.
Ik ben al op heel veel sites geweest en moet eerlijk zeggen dat ik door de bomen het bos niet meer zie.
Ik had voor mij een prima printer HP deskjet 600. Die doet het niet meer.
Dus een nieuwe.

In de hoop hier een beetje duidelijk advies te krijgen.

- Ik gebruik hem thuis.
- wil er voor mijn vrijwilligerswerk ook folders , enveloppen e.d. mee kunnen printen.zal dit niet heel vaak doen. Alleen voorbeeldjes.
- gebruik is heel wisselend. Kan zijn dat ik straks weer naar school ga en dan moet je weer veel printen.
- had op mijn deskjet bv een kleurenpatronn: maar was daar zo zuinig op(duur) dat ie steeds uitdroogde.
- ik heb last van lawaai, snel overprikkeld -> liefst dus zo stil mogelijk. dit is een echte pre.
- wil ook plaatjes kunnen printen en mss in de toekomst ook foto's.
- ga ervan uit dat het ding lang mee moet gaan.
- wil er wel wat voor uitgeven als dat betekent dat de kwaliteit/kwantiteit-verhouding beter is.
- vraag me af of zo'n all-in-one een goed idee is? zijn die veel duurder? (ik heb een scanner in de kast, maar die heeft steeds gedoe dat ie opnieuw geinstallerd moet worden *zucht*)

Als iemand me wil helpen en diegene heeft meer info nodig mbt de printer hoor ik het graag.

Bedankt alvast!!!

AnneMerle

AnneMerle,

De HP550 is een super printer met gescheiden 4 kleuren patronen.
Is te koop zo rond de 160,-- euro.

Je zal aan deze printer veel plezier beleven.
Beter is meer geld uitgeven dan straks denken van had ik maar.............

Bertus van den Bogert

Bedankt voor jullie tips. Ik kon de HP550 niet vinden. Ik ben voor de canon naar mijn computerwinkel geweest. Die had hem niet. Nu is mij in de winkel aangeraden de PRT CANON MP160 PRINT-SCAN-COPY aan te schaffen. Hij kost 70 of 80 euro. Dat kon hij zo snel even niet vinden.

Wat vinden jullie hiervan?

Groetjes

AnneMerle

Niemand die deze printer kent?

Ik heb wel een beetje gekeken hier. Veel ellende met die all-in-one's Maar ik denk ook niet dat ze gaan posten als het fantastiosch gaat.
Wil niet drammerig overkomen. Maar kent iemand deze Canon en is ie er tevreden over of juist niet?

Ik wil gewoon geen miskoop doen. En die andere twee printers: tja zie mijn vorige antwoord.
Als ik eruit ben vink ik het meteen aan. En ik zal het ook zeggen hoe die bevalt. Heeft een ander weer iets aan.

AnneMerle

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan