• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Zoek over meerdere tabbladen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mcstupid

Gebruiker
Lid geworden
11 feb 2011
Beste mensen van het goede leven!

Ik ben momenteel bezig om een zoekfunctie te maken in onze productie opbrengsten zodat we kunnen zoeken op

• Klantnaam,
    Artikel
    Artikelcode
    Smaak
    Soort
Dit zijn vaste gegevens omdat de mensen een keuze kunnen maken mbv een dropdown menu.

Ik las ergens een topic dat voldeed aan mijn zoekresultaten hier op het forum.
Echter was het bestand niet meer beschikbaar.

Nou vond ik ergens in een topic het bestand Bekijk bijlage Multiple zoeken db.xls.

Sluit perfect aan op mijn wensen.
Alleen heb ik zit met de vraag hoe ik de formule aanpas zodat ie over meerdere tabbladen zoekt?
De tabbladen hebben de naam van de weeknummers (week 1, week 2, enz..)

Alvast bedankt!

De helpers heeft meer aan de opbouw van je eigen bestand...
Wel goed dat je aangeeft gezocht te hebben, maar een link naar het bestand kon ook.

Graag een voorbeeld je van je eigen bestand posten...

http://www.mijnbestand.nl/Bestand-CSPRPG3D8UKO.xlsm

nieuw bestand geupload met mijn gegevens.

Het enige wat ik heb gedaan tot nu toe is de tabel gekopieerd naar mijn situatie..

Misschien heb ik het verkeerd uitgelegd:
De bedoeling is dat de zoektermen in het groen gekleurde cellen B2:G2, resulteren in de cellen B9:M49
Ik denk dat dit duidelijker is wat mijn bedoeling is :)

ik heb de topic ook op het worksheet forum gepost omdat deze server vanmorgen plat lag. link
Topic daar is inmiddels al gesloten om nog onduidelijke redenen maar goed, mijn excuus.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan