Zoek planning/agenda progje

Status
Niet open voor verdere reacties.

Thomassoft

Verenigingslid
Lid geworden
6 jul 2010
Hee,
Ik ben opzoek voor een project naar een programma (graag open source/free omdat project niet super veel budget heeft) waarin je agenda's kunt beheren en in kunt plannen. De einig eis is dat je op het programma moet kunnen inloggen met een wachtwoord en e.v.t. ook met gebruikersnaam en wachtwoord.

Ik heb al gekeken naar Google agenda, Yahoo agenda en Chandler. Yahoo en Google zijn web based en Chandler is programma en webbased maar op Chandler kun je geen beveiliging zetten.

Mochten jullie een tool weten die betaald is omdat je denk dat er geen free is ben ik ook wel benieuwd wat er is.

Google agenda zou ik persoonlijk gebruiken, hier kun je ook meerdere mensen aan koppelen, zodat wanneer iemand iets inpland voor zichzelf, dat anderen dit ook kunnen doen. Gebruik dit zelf ook bij mij op school (medewerker beheer ICT niveau 3 in het 2e jaar) waarvoor wij dit gebruiken als agenda, met succes al meerdere malen.

Dennis

Ik zit op zelfde studie en zelfde jaar! Leuk!

Ik wil niet alleen webbased. Ik wil in programma vorm met e.v.t. als extra web based maar niet aleen web based. Somigen hebben n.m.l. soms geen internet verbinding.

Thunderbird mail met Lightning plugin. Offline, online mogelijk, ieder zijn eigen installatie (dus inloggen) en de agenda kan ook gedeeld worden. En Opensource/freeware!
Da's voor mij dus ideaal - voor de huis agenda (op de server) en verder ieder voor zich.

Laatst bewerkt:
Leuk thomas! :D als je langer op dit forum actief blijft en in de chat, kom je er velen tegen met dezelfde studie en jaar. Verder kan ik wel zeggen, zit zelf op het Landstede Harderwijk, dit is 1 van de meest complexe en lastige ICT opleidingen. Waarbij ik ook echt zeker de Google agenda aan kan raden :P sorry ik adviseer weer, maar dat is omdat ik uit eigen ervaring weet dat dit perfect werkt voor het samenwerkingsverband binnen een team. ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan