Zoek "reserveringsformulier" voor op mijn website

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bammens

Gebruiker
Lid geworden
5 feb 2010
Hallo,
Ik heb voor een restaurant een website gemaakt en had daarop een reserveringsformulier geplaatst, via Mailform.
Mailform is echter gestopt met het aanbieden van zijn diensten en nu werkt het formulier niet meer.
De eigenaar van het restaurant wil echter heel graag dat zijn gasten online kunnen reserveren.
Wat kan ik doen, waar kan ik terecht? Uiteraard wil de eigenaar van het restaurant betalen voor een formulier.
Vriendelijke groet,
Bammens.

Vertel maar hoe het formulier er uit moet zien, hoe het moet werken en wat men er voor over heeft.

Wanneer het een redelijk bedrag is, wil ik wel wat doen voor deze restauranteigenaar.
Met een klein beetje geluk hoeft alleen het email deel aangepast te worden.

Hallo,
Kijk even naar de website als u wilt: www.deartiest.nl
Onder "rerserveren" staat het formulier dat nu niet meer werkt. Zoiets moet het dus worden.
Noem maar een prijs.
Bammens.

Je kan natuurlijk ook gaan zoeken naar dingen met hoe je dingen in een database moet steken en uitlezen, zodat je een formulier maakt dat dingen in een database steekt, en dat je op een pagina dan reserveringen kunt nakijken toch? Ik heb misschien zoiets nog staan op mijn oude webserver, heb aub een beetje geduld :)

Beste,

Als u nog altijd op zoek bent naar iemand die u het reservatieformulier kan maken, kunnen wij u misschien helpen.
Neem contact met ons op via het formulier.

Met vriendelijke groeten,

Iedereen dank voor de reacties.
Kijk als jullie willen toch even op de website: www.artiest.nl en dan onder "reserveren". Zoiets moet het worden.
Groet,
Bammens.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan