Zoek resultaat in nieuw tabblad.

Status
Niet open voor verdere reacties.

jamesbond008

Gebruiker
Lid geworden
5 aug 2009
Hallo iedereen,

Ik heb vandaag het nodige schoongemaakt in Google Chrome i.v.m met alle cookies ect..

Nu heb ik het probleem dat als ik in Google een zoek resultaat heb en ik klik die aan dat ie het in een nieuw tabblad opent, terwijl ik dat helemaal niet wil.

Wie kan me helpen? want ik word er een beetje ziek van.

Mvg James.

als je een google account hebt wordt als het goed is alle favorieten, extensies, themas en apps automatich gesynchroniseerd dus kijk eerst eens of alles wordt gesynchroniseerd (dit kun je zien bijn instellingen) en dan proberen chrome opnieuw te installeren

Moet ik hem weer opnieuw installeren om mijn probleem te verhelpen?
Want gister had ik het nog niet dus er moet ergens een optie zijn die ik niet kan vinden lijkt mij.

"7. Tabbladen (2)
In Chrome is het standaard niet mogelijk om nieuwe tabbladen automatisch te openen, iets wat bij de meeste andere browsers wel kan worden ingesteld. Dit gemis lost u op met de kleine plug-in Tabs to the front. Dankzij deze software wordt een nieuw tabblad automatisch naar de voorgrond gehaald als u er een link in opent. Simpel, effectief en voor velen een eind aan een kleine bron van ergernis. De kans is aanwezig dat in een volgende versie van Chrome deze mogelijkheid standaard wordt ingebouwd. Maar zolang dit nog niet is gebeurd, hebt u in elk geval een work-around. Tabs to the front

Deze plug-in doet niets meer en niets minder dan nieuwe tabbladen naar voren halen."
BRON: http://computertotaal.nl/software/21053-plug-ins-voor-chrome/2.html
het zou kunnen dat je deze plugin geinstalleerd hebt zonder dat je het wist

ik lees ook dat als je met ctrl+linker muisknop of met de scrolknop op een link klikt hij ook in een nieuw tabblad opent misschien zitten een van deze 2 knoppen vast

dat de ctrl knop vast zit misschien verder weet ik ook niks en kan ik ook niks vinden dan zou ik hem toch maar opnieuws installeren

oh en ik heb dit nog gevonden:
"Iets meer werk even, maar dan ben je dacht ik ook klaar:
Ga naar Start, typ bij zoekbalk: 'msconfig' (let op: mogelijk dien je je wachtwoord in te typen als administrator), ga naar tabje 'hulpprogramma's' en selecteer 'internetopties'. Klik 'starten'.
Ga nu naar tabblad 'Algemeen' en kies onderaan bij tabbladen voor 'instellingen'. Onderaan kun je je voorkeur opgeven ('koppelingen van andere programma's openen in'). "
BRON: http://productforums.google.com/forum/#!category-topic/chrome-nl/algemeen/Usk8UhdUGeo

Laatst bewerkt:
Je komt in de buurt maar dat is het juist net niet, ik heb nu als ik op een link klik op iets dergelijks dat ie het in een nieuw tabblad opent.
Dat wil ik juist niet ik wil als ik op een link klik dat ie die link gewoon opent op die zelfde pagina waar ik hem op heb staan.

tja dan weet ik het ook niet meer kan op google verder ook niks meer vinden
ik zou dan even google chrome opnieuw installeren
zorg wel dat je je gegevens synchroniseert met je google account
het installeren duurt maar een paar minuten en dan heb je grote kans dat het weg is

oh en ik heb dit nog gevonden:
"Iets meer werk even, maar dan ben je dacht ik ook klaar:
Ga naar Start, typ bij zoekbalk: 'msconfig' (let op: mogelijk dien je je wachtwoord in te typen als administrator), ga naar tabje 'hulpprogramma's' en selecteer 'internetopties'. Klik 'starten'.
Ga nu naar tabblad 'Algemeen' en kies onderaan bij tabbladen voor 'instellingen'. Onderaan kun je je voorkeur opgeven ('koppelingen van andere programma's openen in'). "
BRON: http://productforums.google.com/forum/#!category-topic/chrome-nl/algemeen/Usk8UhdUGeo

Dat kan ook gewoon met instellingen rechtsbovenin (tandwieltje) of alt + X en dan internetopties dat is iets minder omslachtig

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan